Süleyman
Üye
Telefonu açarken bir kere 70 ile açılıyor sonra gizli klasörler açılıyor ( mesajlar , rehber , saat , işlem kaydı ) sonra 50-60 arası oluyor
ofw de 70 görülür. 70 i bırak 80 görenler var. Ama 80 üstü imkansızın ötesinde birşey. Bunun için söyleyecek laf yok. O derece imkansız.
Gerçi adam yalan söylemez ama belki başka birşey görmüştür.
Ne yalanı Ya 100 Mb Rem Kullanıom ÇOk ısındımı
- - - Eklendi - - -
Tele Bişe yapılımıyorki hemen kapanıyor gidiolar hem arada oluo ben onun ne zamn gelcenimi bakcam
- - - Eklendi - - -
arkadaşlar 96 95 birde86mb lik fotolar çektim ama telden girdigim için koyamıorum
Ne yalanı Ya 100 Mb Rem Kullanıom ÇOk ısındımı
- - - Eklendi - - -
Tele Bişe yapılımıyorki hemen kapanıyor gidiolar hem arada oluo ben onun ne zamn gelcenimi bakcam
- - - Eklendi - - -
arkadaşlar 96 95 birde86mb lik fotolar çektim ama telden girdigim için koyamıorum
96 yı koy o zaman. Onada razıyım. Birde şu çelişki var. Hem telefonda birşey yapılmıyor hemen kapanıyor diyorsun. Hemde telefondan giriyorum diyorsun. Bu nasıl iş açıklar mısın?
Resim yüklemende çok basit.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu linke tıklayarak resmi upload edebilirsin. Madem maxicepe telden giriyorsun. Buraya girmektede bir sorun yaşamazsın.
hoca çelişkili bu olaylar
eğriye eğri doğruya doğru konuşmak gerekir. Ortaya birşey atacaksan ve sana inanılmasını istiyorsan elinde bir kanıt olacak.
Haksız mıyım?
çok haklısın
- - - Eklendi - - -
süleyman sana bi foto göstermem lazım özel mesaj açsan olmaz mı hacı??
açtım bekliyorum
-komutan logar
-ne var
-bi cisim yaklaşıyor
- - - Eklendi - - -
hoca eyvallah gördüm diyorsun ama imkansızdan bahsediyorsun zaten toplam 128 mb ram var 28 mb ile sistem nasıl çalışacak kibirde o 28 mb içinde 100 mb olduğunu görmen için programda açık olacak yani..
96 yı koy o zaman. Onada razıyım. Birde şu çelişki var. Hem telefonda birşey yapılmıyor hemen kapanıyor diyorsun. Hemde telefondan giriyorum diyorsun. Bu nasıl iş açıklar mısın?
Resim yüklemende çok basit.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu linke tıklayarak resmi upload edebilirsin. Madem maxicepe telden giriyorsun. Buraya girmektede bir sorun yaşamazsın.
Çalısmıyorki zaten kapaniyor
- - - Eklendi - - -
Yüklemio telden giriyom
100 mb olduğunu hissediyormusun öyleyse
şuan telde netim yok deneyemiyorum ama süleymandönmez'in verdiği siteye telden foto yükleyebilirsin.
Jpg png gif yükleye bilirsin dio ama resım jpg
tamam jpg ile Jpg aynı zaten yükleyebilirsin yani
benım telde gôsterın orta dümeye basımca hack li telde oluo görmdiysen bilemem basılı tutunca gelıo
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?