kimse nokiaya 41 mp icin bile olsa 1500-1600 tl vermez bu gun samsung s3 tanitildi yok yok gibi (sadece 41 mp yok) bir cok ek ozellik eklenmis kaplosuz sarj etme,ses tanima,4 cekirdek islemci,400 mz gpu vs vs..simdi bu tel tr de 1800-2000 arasi olursa nokia nasil satsin 808 i 1500-1600 tl ye? ayni n9 da oldugu gibi elinde cakar..n9 surunuyo yerlerde..bi cogumuz symbiana alisti sevdik ama nokiadan daha cazip faha guzel adimlar bekliyoruz yoksa o kayberder biz degil..