deastan
Üye
8 gb iphone 3g yurt dısından geldı
8 gb iphone 3g yurt dısından geldı itunesten restore ettım butun bılgılerı sılmek ıcın restore ettıkten sonra daha sonra kendıne gelmedı cıhazım itunes gormuyor cıhazımı sornu nedır acaba yardımcı olurmusunuz arkadaslar numaralarcıkıyor ekranda usb kablosu takın dıye bır uyarı var ekranda 

