7610 sunucu mesajı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
7610 sunucu mesajı
7610 turkcel operatorumle çalışan telime aylar önce ceptemsnden program indirdim ve msn kullanmaya başlaıdm ama son 1 aydır bağlanırken sunucudan beklenmeyen mesaj uyarısını veriyor ve bağlanmıyor
sildim tekrar yükledim ama yine aynı
agile msn yükledim ondada karışık oldupu için problem yaşıyorum lütfen yardım
 

d3LLi

Üye
wAlla hiç ßiLmiy0ruM..
 

detag

Üye
bnde de aynı sorun war ne yapcagımı bılmıyorum bılen warsa lutfen acıkklasın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...