S60'ın son sürümünün Belle olduğunu biliyor musun ?aynn
asha=s40>s60 .......![]()
biliyorumS60'ın son sürümünün Belle olduğunu biliyor musun ?
S40 s60'dan nasıl büyük oldu o zamanbiliyorum
işareti yanlış koydumS40 s60'dan nasıl büyük oldu o zaman

işareti yanlış koydum![]()
Symbian^4(belle) sondu ve bitti.S60'ın son sürümünün Belle olduğunu biliyor musun ?
Hadi ya abartılı olmuş :/Lumia 930'da 1700 liradan giriş yaptı. Nokia ne zaman iyi haber vericek acaba.
Avrupada sürekli indirim vardı 500 € falandıGayet normal fiyat.
925 gibi bir kıyak yapar diye düşünüyordumBuradaki diğer cihazlara göre normal duruyor.
Buradaki diğer cihazlara göre normal duruyor.
buradaki fiyatlara göre normal kalıyor malesef.
