DenizhaNq
Üye
evet bende bi kaç şeye rastladım..İkisinde de ayarları aynı yaptım ama farklılık var sanki ikisininde sisteminde. Belle aynı sürüm.
701 de tft deil mi
evet aynen tft lcd ekran var el alışkanlığı işte
pardonevet bende bi kaç şeye rastladım..
---------- Eklendi @ 21:33:05 ---------- Yazıldı @ 21:32:34 ----------
bir de benimde telde takılmalar oluyor swipe unlockdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum kullanan var mı?
---------- Eklendi @ 21:57:09 ---------- Yazıldı @ 21:33:05 ----------
701 de tft deil mi
evet bende bi kaç şeye rastladım..
---------- Eklendi @ 21:33:05 ---------- Yazıldı @ 21:32:34 ----------
bir de benimde telde takılmalar oluyor swipe unlockdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum kullanan var mı?
---------- Eklendi @ 21:57:09 ---------- Yazıldı @ 21:33:05 ----------
701 de tft deil mi
arkaDAşım link verir misin?Ben nUnLock kullanıyorum takılma olmuyor. Pro versiyonunu bulup dene derim.
ben de şuan yüklüyorum kardeşim onların yaptığı işin çok daha fazlasını yapar ben quick office i direk sildim bilearkadaşlar 701 e microsoft office mobile geldi. şimdi yüklüyorum. bende smart office quick office pro ve abode reader yüklüydü onların yaptıığ işi yaparmı sizce
arkaDAşım link verir misin?
arkadaşlar fp1 güncellemesi geldi
---------- Eklendi @ 18:10:30 ---------- Yazıldı @ 16:54:27 ----------
İlk izlenimlerim şöyle:
- Alttan çıkan menüler gri renkte olmuş, yazılar incelmiş ve geri tuşu kaldırılmış. Menüyü kapatmak için ekranda menü dışında bir yerlere basmak gerekiyor.
- Orta tuşa basınca gösterilen açık uygulamalar menüsü küçültülüp daraltılmış. Çerçeve kaldırılmış sekmeli web tarayıcısı gibi olmuş.
- Tema efektleri seçeneği kaldırılmış. Otomatik efektLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızama kendisinin.
- Sesi sanki biraz daha artmış gibi geldi. Uygun bir zamanda deneme yaparım
- Ram iLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızaz yoruyor sanırım. Used RAM: 220 MB Free RAM: 281 MB
- Telefon hafızasına format atmış gibi düşünebilirsiniz. Telefon hafızasına yüklü olanlar gider. Telefonu tekrar hacklemek gerekiyor. İşi kötü yanı ThemeFx kullanıyordum o şu an değişiklik yapamıyor. Programları kaldırıp tekrar yükleyince düzelir diye düşünüyorum.
- Web tarayıcısında seçenek butonuna basınca butonlar büyüktü. Şimdi küçülmüş ve incelmiş. Ekranın ortasında durmuyor alttan menü olarak geliyor yine gri ve ince yazılar.
-Mesaj yazma bölümünde tuşların arası açılmış yazım kolaylaşmış. Sol alttaki yeşil onaylama butonu değişmiş aşağı indir butonu olmuş. Keşke değişmeseydi yeşil daha iyiydi. Sağ alttaki silme butonu da hafiften değişmiş.
-Işık zaman aşımı eklenmiş. (Tabi yoktuysa şimdi hatırlayamadım varmıydı diye)
İnceledikçe yazarım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?