701 kullananlar platformu

NOKİA 701'İN SİZDE BIRAKTIĞI EN BÜYÜK ETKİ NEDİR?

  • MÜKEMMEL BİRŞEY BU

    Kullanılan: 76 43.9%
  • İHTİYACIMI KARŞILIYOR

    Kullanılan: 68 39.3%
  • KEŞKE BAŞKA BİR CİHAZ ALSAYDIM

    Kullanılan: 15 8.7%
  • TAMAMEN HAYAL KIRIKLIĞI

    Kullanılan: 22 12.7%

  • Kullanılan toplam oy
    173

ekoks20

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar 1300 mAH batarya bulamıyorum hep 1200 mAH. bu konuda bildiğiniz site falan var mı
 

ekoks20

Üye
    Konu Sahibi
baktım yok maalesef
 

[ENGİN]

Üye
gold batarya alacaksın internet sitelerıne bakmalısın
 

[ENGİN]

Üye
pıyasadakı diger bataryalardan iyidir mah değeri yüksek oldugu için dedim
 
telefon iyi hoş güzel hatta androidden sonra pişman olmadım hackleyince uygulama yolu da açılıyor tek sorun ekranın enlemesine dar olması ve bu yüzden qwerty kullanımının işkenceye dönüşmesi .. Esas sorun bunun uygulama ile çözülememesi çünkü ekran dar swype bile kurtarmadı zaten türkçe destekli 1 uygulama var ama türkçe olunca da ş,i,ü vs vs harfler eklenince yine daralıyor klavye .. ingilizce kullanınca da her kelimeden sonra bu kelime eklensinmi diye soruyor adamı deli ediyor

birde unutmadan alttak fiziksel tuşların etrafından tuşların ışığı belli oluyor özellikle yes tuşunun yeşil ışığı çizgi halinde belli oluyor bu da normaldir diye düşünüyorum en nihayetinde plastik ve hareketli aksam

bunlar dışında çok şükür bir sıkıntım yok güzel telefon en azından 1 sene telefondan soğumadan kullanırsam iyi olur çünkü vf den 2 sene kontratlı aldım şu fp1 güncellemesi arayı soğutmadan gelsin o yüzden : ))
 

asigsasi

Üye
daha önce bir soru sormuştum fakat cevabını alamadım sorum şu bluetooth ile dosya gönderirken telefona program yüklerken silerken gelen durum çubuğu ilerlemiyor bu temadan mı kaynaklanıyor 20 tane tema yükledim hepsi de aynı sadece orjinal temada bu sorun yok
 

[ENGİN]

Üye

yükledigin temaları değiştıkten sonra telı kapatıp açtınmı hiç
 

asigsasi

Üye
evet

---------- Eklendi @ 00:35:04 ---------- Yazıldı @ 00:32:24 ----------

depo hafızasına kurdum olmadı telefon hafızasına kurdum olmadı bi hafıza kartı kaldı fakat orjinal temada bi sorun yok ben anlamadım bu işten
 

[ENGİN]

Üye

hafıza kartına yükleyip dene bazı temalarda mağazadan yuklerken restart gerekebilir diyor
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
kardeşim teli pcye bağla nokia suiteden yazılımı tekrar yükle birtek sende var bu sorun
 
slm arkadaşlar;
701 kullanıyorum yurt dışından geldi,sıfır cihaz ilk kulandığımdan beri ekranı donuyor.dokunmatik çalışmıyor
ya tuş kilidini kapatıp açarsam çalışıyor yada biraz bekleyince çalışmaya devam ediyor.
servise götürdüm ekrandan dediler değişmesi gerekmiş.gerçekten ekrandan olabilirmi böyle bir arıza yoksa yazılımdan mı ??
yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler...
 

[ENGİN]

Üye

öncelıkle bi soft format at telefona ama öncesınde hafiza kartını çıkarıp öyle bır kullan sonuc ne olacak bir bak
 
soft ve hard format attım. nokia suıtden de yazılım yükledim. ayrıca navifirm ile yazılım indirip Phoenix ile yükledim sorun devam ediyor.
 

[ENGİN]

Üye
o halde donanım sorunu var telin
 
bugün itibari ile bende n8i satıp 701 aldim.