7 Aralık 2011

O değilde iiluminati'yi google'a tersten yaz. hangi site çıkacak bak gör
hadi be olaya bak ya


----------Eklendi @ 22:03:30 ---------- Yazıldı @ 22:02:26 ----------

acayip şaşırdım dicem ama demicem illuminati-amerika
ama nası oluyorda o yazıyı yazınca en başta nsa.gov çıkıyo
 
baştaki dediklerine katılıyorum.ama uzaylıların geleceği kısmında ise yarı yarıya katılıyorum.evet uzaylıları birgün keşfedecegiz ama büyük bi ihtimalle zeki varlıklar olmayacaklar.yani bir kedi,köpek ya da karınca gibi olacaklar.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Sizlerde uzaylısınız beyler
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Belki başka insan ırklarıda vardır
 

Revengeful

Emekli Yönetici
başka galaksilere kız verip alırız artık
 
ufo dediklerimiz zaten bi cins değil ki bizden 4 milyar yıl öncesinden beri var olan insanlar ve farklı ırklar..
Nasa'nın aya fırlattığı uydulardan biri aya sert şekilde çakılmış bu arada ses ve görüntü kaydedicileri açıkmış tam çarpma esnasında bir metal çınlaması çıkmış..yani ayın yüzeyinin altı taş toptaktan ibaret değil! farklı şeyler barındırmakta..
amerikanın aya neden çıktığını transformers ayın karanlık yüzü filminde robotlar üzerinden anlattılar zaten..
 

minoo

Üye


Ben de böyle düşünmeye başladım artık



National geographic zaten bildiğim kadarıyla ABD kanalı değil mi? Dediğin gibi olma ihtimali yüksek yani.
 
amaç ayı keşfetmek değildi aya ayak basmakta değildi..
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Amerikalılar çalışıyor bizde anca bunları düşünüp oyalanırız işte böyle..
 
Tepkiler: Mau5Trap ve Burak
hatta ay kuranı kerimde allahın insanlara biz mucizesi olarak geçmese ben ayın tamamen yapay olduğunu bilinçli varlıklar tarafından dünya yörüngesine oturtulduğunu karanlık tarafın ise bir üs olduğunun inancında olucam.. dünya oradan izleniyor...
internette ayın karanlık yüzüyle ilgili bi zamanlar bi fotoğraf görmüştüm sanırsam nasadan sızdırılmış..ayın arkası parsel parsel görünüyor.. yani üstü toprak ama altı tamamen bir yapı...
hatta hiçbir zaman ayın arkasını göremiyor olmamız ayın doğal aldığı bir yörünge değil çok gelişmiş matematik hesaplamalarıyla oturtulmuş bir sistem...
 
Tepkiler: Burak
Kafanızı başka bişey ile meşgul edin bence, ilimunati hala bizi sayemizde google'da indexlenmekte.. Biz ve bizim gibi konuşanların..
 

Burak

Üye


Nur suresinin 43. ayeti kerimesidir....

sağol ablacıgım bende hatırlamaya çalısıyordum


saçma.

Belki başka insan ırklarıda vardır

başka galaksilere kız verip alırız artık
yuh
Amerikalılar çalışıyor bizde anca bunları düşünüp oyalanırız işte böyle..

ay, insanlara bir mucizedir. ve o kadar ince bir çizgide duruyorki, aynen güneşe olan uzaklıgımız gibi. Allah'ın ilmi sonsuzdur.
 

Bilinçli varlık kim insanlarmı ayı uzaya taşımak için ne kullandılar ayı dünyadan mı taşıdılar
 
Tepkiler: Burak

Burak

Üye
aynen yaw şimdi farkettim bilinçli varlık kim
 
İnsanoğlu = 3-4 Milyon yıldır dünya üzerinde...
Bilinçli Varlık = 4 Milyar yıldır evrende göç halinde...(Ufo)

Atalarımız
 

Burak

Üye
yahu bırak şu ufo olayını.

ona bakarsan bende gördüm, adamlar arabasını bizim evin önüne çekti

dediki kardeş bizim evde şeker bitmiş versene biraz

verdim bindi arabasına gitti.

hemde arabası öyle bildiğiniz silindir şeklinde uçan bişey değil.

markası ufoş şahin
 
Tepkiler: by_hepatit