7 Aralık 2011

EroL

Emekli Yönetici
Bilim ve Din zıt değildir. Bakış açınızda sorun var. Din domuz eti yemeyi yasak etmiştir, bilim ise domuz etinin çok zararlı olduğunu kanıtlamıştır. Bunun gibi devam eder bu olaylar. Dinin yasak ettiği herşey bir mantık ve bilim çerçevesinde.

Din zina yapmayı yasaklamıştır, toplum düzenini sağlamak açısından zina yapılmaması gerekir.
Din ilişkiden sonra boy abdesti alınmasını söylemiş, ilişki sonrası vücudunuz ter yoluyla bazı maddeleri dışarı atar buda leş gibi kokmanıza neden olur.
İlginizi çekmesi açısından cinsellikten örnek verdim, Bilimin öncüsü dinlerdir.

Şüpesiz ki Allahın yarattığı bir dünyada yaşıyoruz. Bulutlarıda Allah yarattı, şimşekleride. Ama her şimşek çaktığında bunun Allahın insanlara bir cezası olarak düşünmemek lazım. Depremler olduğunda insanların cezalandırılması için bu tür olayların meydana geldiğini düşünmek, körü körüne inanmaktır.
 
Tepkiler: by_hepatit, Elektr0, Mau5Trap ve 2 diğerleri

Burak

Üye
bende bilimle dinin zıt olmadıgını savundum erol abi. Tesekkurler. Cok acıklayıcı oldu yorumun.
 
Tepkiler: Elektr0, Mau5Trap ve vapur dumanı

minoo

Üye
Ben sizin gibi düşünmüyorum. Böyle düşünmekte de özgür olduğumu düşünüyorum.
 

s@hr@

Üye

Nur suresinin 43. ayeti kerimesidir....
 
Tepkiler: Tuba.Erva, Elektr0, Mau5Trap ve 1 kişi daha
    Konu Sahibi
illuminati dünyaya meteor çarpacağını yada doğal afetlerden birinin gerçekleşeceğini iddia etmiyo mucize ilede alakası yok yaptıkları geleceği görmekte değil sadece ne yapacaklarını söylüyolar buna dini karıştırmanız gereksiz.
 
Tepkiler: vapur dumanı ve minoo
bu adamlar geleceği görmüyor o geleceği böyle olması için zaten yıllar öncesinden planlıyorlar...
Tıpkı bir filmi çekip vizyon tarihi vermek gibi....
Din ve bilim zıt değil ama bizlere okullarda anlatılan din tam olarak kuranda yazan din değil bende böyle düşünüyorum...
Bize kuranı biraz çarptırarak öğretiyorlar... Mantıklı düşününce gerçekten bazen din ve bilim ters gibi duruyor ama aslında yanlış öğretilen bazı kısımlardan dolayı öyle gibi görünüyor sadece
 
Tepkiler: Tuba.Erva ve Burak

minoo

Üye
Hee yeni çaktım tamam tamam. Ben de bakıyorum bakıyorum anlayamadım
Ama bunun kasıtlı yapıldığını sanmam ben. Biz artık her figürde bi işaret aramaya başladık
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Aynen öyle Şunun gibi

 
illuminatiye meraklıysanız bi bakın.5-10 dknızı alır: ence sırada sahte uzaylı istilası var
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben konserlerde her zaman Horned Hand yaparım (metalcilerin işareti). İlluminaticimiyim şimdi
 

Revengeful

Emekli Yönetici
O değilde iiluminati'yi google'a tersten yaz. hangi site çıkacak bak gör
 

minoo

Üye
illuminatiye meraklıysanız bi bakın.5-10 dknızı alır: ence sırada sahte uzaylı istilası var

Mavi ışık mı ne o da illuminati oyunu değil miydi nasayla brlikte? O yok


----------Eklendi @ 21:56:59 ---------- Yazıldı @ 21:55:54 ----------

O değilde iiluminati'yi google'a tersten yaz. hangi site çıkacak bak gör

Yok artık
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Amerikan ulusal güvenlik teşkilatı. Paranormal olaylarda devreye girerler mesela
 
uzaylı istilası ile ewmpire state binasının çöküşü - Uzaylıların beyaz sayarın önünden geçmesi...
ve uzaylıların tamamen amerikan yapımı insanlığı daha iyi kontrol etmek için varedildiği beni çok şaşırttı..
yani burdan şunu anladım.. aslında uzaylı diye bişey hiç yoktu bugüne kadar bu illumunatilerin alttan alttan bize uzaylı varlığını kabul ettirmek için uzayda yanlızmıyız ufolar vs. olayları hep gündemde tuttu.. ve insanlığın çoğunu uzaylıların dünyaya bir gün geleceklerine inandırdılar.. bunu yaparkende laboratuarlarda yapay (mutasyon insan) uzaylılar yaptıkları ve uçan daireler geliştirdikleri gibi bir sonuç çıkıyor ortaya bir günde gerçekten uzaylılar gelmiş gibi o yapay varlılkar dünyaya gelecekler... bizi global bir hayat anlayışına sokacaklar...

okuduklarımdan bu sonuç çıksada benim inancım gerçekten uzaylıların varolduğudur ve 2045 li yıllarda dünyaya gelecekleridir... National geographic uzay belgesellerinin çoğunda uzaylılarla tanışma yılı olarak 2045 geçiyor..

bu da bizlere medya aracılığıyla yedirilen bir senaryo olabilir.. gerçek olup olmadıklarını geldiklerinde görücez ama nolursa olsun o gelecek olanların gerçek ufolar olacaklarına inanıyorum ama bir farkla.... zaten hep dünyadaydılar ve zaten amerika ile işbirliği içindeydiler..hatta tarih bile ufo-amerika ortak kararı olabilir..
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Revengeful

Emekli Yönetici
İnsanoğlunun uzaylılara olan takıntısını bir çözemedim yahu