7 Aralık 2011

emineme ne olcak yaa
 
Tepkiler: EroL
oy,oy emine
 
Tepkiler: Tuba.Erva
Her sayfayı açtığımda misafir sayısı artıyor
 
Tepkiler: Tuba.Erva
acıktım ben yemek yıycem
atmayın bıdaha tencere tava
 
    Konu Sahibi
hiç bi şey olmadı ya ); ben de heveslenmiştim bi şey olcak die
 
konu başlıgını degiştirin bence hangi gune denk geliyosa öyle yapın "
 

Necmati

Üye
bu konu kapatılmalı artık
 
Tepkiler: SHS
tutsa da tutturduk işte diyemeyeceksiniz nasılsa
 
Tepkiler: SHS

SHS

Üye
kafa at diyo göktaşına aga öldüm gülmekten
 
Tepkiler: haydaravısyon