Gerçekten zorladı bu yazı beni.. ;Karanlık kapıyı çalıyor. Hala uyuyoruz ama biz.. Son sayım işliyor hala. Biz hala karanlığı yok etme gücüne sahibiz.. diğer türlü "kozmozun kardeşleri" tekrar doğacak. Son mum sönmeye başladı. Sadece aydınlanmış olanlar son gizemi anlayabilir.
Gerçekten zorladı bu yazı beni.. ;Karanlık kapıyı çalıyor. Hala uyuyoruz ama biz.. Son sayım işliyor hala. Biz hala karanlığı yok etme gücüne sahibiz.. diğer türlü "kozmozun kardeşleri" tekrar doğacak. Son mum sönmeye başladı. Sadece aydınlanmış olanlar son gizemi anlayabilir.
Gerçekten zorladı bu yazı beni.. ;Karanlık kapıyı çalıyor. Hala uyuyoruz ama biz.. Son sayım işliyor hala. Biz hala karanlığı yok etme gücüne sahibiz.. diğer türlü "kozmozun kardeşleri" tekrar doğacak. Son mum sönmeye başladı. Sadece aydınlanmış olanlar son gizemi anlayabilir.