7 Aralık 2011

mstf_l

Üye
bizim evede giriyorlar hakkınızı helal edin
 

Necmati

Üye
bende öbür aralık'a bir site açayım bari güzel hit topluyor
 
Tepkiler: Burak

kolonza

Üye
beyler sitedeki gün tarhi gitmiş yeni bişey yazıyo deişmiş
 
türkler açmış bı tane durun lınk atayım
 

EroL

Emekli Yönetici
Yanlış anons
 
Tepkiler: Necmati
 

kolonza

Üye
beyler sitedeki tarih gitmiş yeni bişey yazıyo 30 gün gitmiş
 

haltie

Üye
ziyaretçi sayısı tavan yaptı şimdi azalıyoruz yoksa kopuyok mu hacı

acımadı ki zaten inanmamıştım
 

kolonza

Üye
şimdi yine o çıktı ne halt yaptıkları belli değil ya bi öle bi böle
 
Yeni yazan şeyin tam tercümesi bende ;


Gerçekten zorladı bu yazı beni.. ;Karanlık kapıyı çalıyor. Hala uyuyoruz ama biz.. Son sayım işliyor hala. Biz hala karanlığı yok etme gücüne sahibiz.. diğer türlü "kozmozun kardeşleri" tekrar doğacak. Son mum sönmeye başladı. Sadece aydınlanmış olanlar son gizemi anlayabilir.
 
Tepkiler: "ForeverAlone" ve Burak

Burak

Üye

 

Necmati

Üye
lan altıma yapmaya başladım :/
 
Tepkiler: y n s c n
Az önce birden bire ses duydum yemek hazır diye bagıryodu çok kortum
 

Necmati

Üye
adamlar haklı ben size öncedende dedim kıyamet kopcak diye neden
Çünkü Derbi var
Galatasaray Fenerbahçe
Trabzonspor lille maçı var bide
 

Necmati

Üye
[h=2]Gündem: Türkiye trends · [/h]

lan twitterda gs-b derbiyi bile geçmiş yuh