7.9.2012 Tarihini Bekleyin ..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bolamanle

Üye

Tabiki hayır :ehe 200 küsür parayı bir yazılıma vermem hayatta :D
Resmi olarak satışta olan sürümün çıkacak olan en üst versiyonu bir iki gün içinde seriaalleriyle birlikte paylaşılıyor zaten heryerde ondan bahsetmiştim :ehe

seni gidi 3kağıtçı seni:ehe
 


abandonware

abandonware

Üye
Allah yolunu açık etsin hayırlısıyla; nediyim.
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
bunlara ümiylenmeyin TR'ye gelmez N900 den beri nokia bunu yapıyor satamadığı çürükleri yolluyor iyi telefonları yollamıyor nokia terk
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye

Tabiki hayır :ehe 200 küsür parayı bir yazılıma vermem hayatta :D
Resmi olarak satışta olan sürümün çıkacak olan en üst versiyonu bir iki gün içinde seriaalleriyle birlikte paylaşılıyor zaten heryerde ondan bahsetmiştim :ehe
Ahaha :d:
 
aleranol

aleranol

Üye
aynen dostum. O kadar parayı verenleri anlamyıom hiç kafaları çalışmıyo :) ama en iyisi pcnin yüklü olanı. Asuslar için değil tabi 50dene uygulamayla performansı yarıyo indiriyorlar ama genelde içindekiler çok iyi oluyor.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
aynen dostum. O kadar parayı verenleri anlamyıom hiç kafaları çalışmıyo :) ama en iyisi pcnin yüklü olanı. Asuslar için değil tabi 50dene uygulamayla performansı yarıyo indiriyorlar ama genelde içindekiler çok iyi oluyor.

Buyur kardesim senin icin sevindirici bir haber.

nokiadan 4,5 veya 4,65" wp8 gelicekmis bir tane.
 
aleranol

aleranol

Üye


Buyur kardesim senin icin sevindirici bir haber.

nokiadan 4,5 veya 4,65" wp8 gelicekmis bir tane.

evet bende yeni gördüm bunu sağol ali abi ilgin için. İnşallan özellikleri kağıtlara sığmaz :ehe::ehe:
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
    Konu Sahibi
Bende Lumia 900 Var .. Eger Kullandigim Telefona Wp8 Guncellemesi Gelmezse ..

( Ki Bence Gelmeyecek )

Onu Direk Satip Kendime Wp8'Li Bir Cihaz Alacagim ..

Lumia 900'Den Bu Kadar Memnunsam ..

Wp8 Acaba Beni Ne Kadar Sasirtacak ..

Merak Etmiyor Degilim Acikcasi .. :)
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
    Konu Sahibi
Kazik yemeyi seviyorsun yani öylemi :)

Ben Kazik Yemeyide Atmayida Sevmiyorum ..

Teknoloji Duskunlugum Var .. Sirf Kullandigim Bir Cihaza Sevdigim Yazilim Gelmiyorsa Bu Kazik Yemek Mi Oluyor .?

Sende Google'In Aslinda Casus Olan Ama Android Adi Verilmis Yazilimli Cihaz Kullaniyorsun .?

Ben Birsey Diyor Muyum .? :)
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Kazik yemeyi seviyorsun yani öylemi :)
varya dandun konuşmak klavyeye fütursuzca abanmak o kadar kolayki ya kardeşim hadi senin kullandığın xperia dan gireyim siz ics aldınızda sanki adamakıllı mı geldi millet gb yi mumla aradı be :ah şimdide kalkmış wp8 alacaklara 'kazık yiyeceksiniz :dry: ' diyorsun buna hakkın yok :zzz: sanki wp8 ile gelcekleri hiç açıp okumamış gibi...konuşuyorsun anca :!!!:
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazlum Somer
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Eğer imkanım olursa mutlaka WP8 li bir nokia alacağım,imkanım olurda almazsam eğer androidli bir samsung kullanayım, bukadar büyük konuşuyorum işte:)
 
aleranol

aleranol

Üye

varya dandun konuşmak klavyeye fütursuzca abanmak o kadar kolayki ya kardeşim hadi senin kullandığın xperia dan gireyim siz ics aldınızda sanki adamakıllı mı geldi millet gb yi mumla aradı be :ah şimdide kalkmış wp8 alacaklara 'kazık yiyeceksiniz :dry: ' diyorsun buna hakkın yok :zzz: sanki wp8 ile gelcekleri hiç açıp okumamış gibi...konuşuyorsun anca :!!!:

ya kardeşim bu fanların durumu kötü. Yazık ya bunlara tuhaf tuhaf işler peşindeler. Elaleme sataşmak kötü birşey. Bende symbian fanı iken kızıhordu savunuyordum moonlife iyiydi o zamanlar ama lafa atlamıyodum. Sonra baktım ben kimseye karışmazken normal tartışırken moon hala herkeze kafa tutuyo. Tabi sonra android aldı ve hemen değişti. Bu kadar hızlı mı olur be kardeşim? Bak ne güzel herşeyin +sını -sini bil ve ona göre tartış zevk al. Ne bu böyle kazık mazık be güzel kardeşim. Haydi iyi forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazlum Somer
doctorrr

doctorrr

Üye


ya kardeşim bu fanların durumu kötü. Yazık ya bunlara tuhaf tuhaf işler peşindeler. Elaleme sataşmak kötü birşey. Bende symbian fanı iken kızıhordu savunuyordum moonlife iyiydi o zamanlar ama lafa atlamıyodum. Sonra baktım ben kimseye karışmazken normal tartışırken moon hala herkeze kafa tutuyo. Tabi sonra android aldı ve hemen değişti. Bu kadar hızlı mı olur be kardeşim? Bak ne güzel herşeyin +sını -sini bil ve ona göre tartış zevk al. Ne bu böyle kazık mazık be güzel kardeşim. Haydi iyi forumlar.
bu arkadaş gördüğüm kadarıyla bu mevzulara at gözlüğüyle bakıyor :s ya kardeşim burası bir forum herkes kullandığı cihazı markayı göklere çıkarıp elin kullandığı cihaza hakaret edip onu kötülerse işimiz var |-)
 
Metalnemre777

Metalnemre777

Üye
fiyatlar yine ucuk olcak bu wp8i tablete yapsinlar.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
tableti de var zaten ekimde çıkacak.
 
Jitou

Jitou

Üye
Bekliyelım bakalım :ehe
 

MaxipmaN

Üye
bi de c6-01 e güncelleme mis olur
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
    Konu Sahibi
Az Kaldii ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt