Haber 6Tindr Windows Phone mağazada

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
6Tindr Windows Phone mağazada
Rudy Huyn tarafından Windows Phone platformu için geliştirilen Tinder istemcisi 6Tindr Windows Phone mağazadaki yerini aldı.

Uygulamayı Windows Phone mağaza linkinden indirebilirsiniz

 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR, beats, kaygisiz43 ve 2 diğerleri


Rainesto

Rainesto

Üye
afedersin abi ne işe yarıyor
 
leeshore

leeshore

Üye
Nedir bu ?
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Yanlış hatırlamıyorsam bir çeşit "çöpçatan" uygulamasıydı.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve papakudioflu
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Çatalım bakalım :)
 
hasansen_83

hasansen_83

Üye
hata veriyo mağzaya bağlanırken
 
afwerker

afwerker

Üye
Rudy Reis yaptı yapacağını :)
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Aha bu rudy sonunda yüzümü güldürdü :naughty:
 
mtoyanik

mtoyanik

Üye
Kayseride hiç tinder kullanan yok heralde :bangin:
 
beats

beats

Üye
bu Nicolas,26 Karadayıdaki Orhan değil mi yahu? durum o kadar vahimse demek ki :)
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye
Sanal Çöpçatan :kıskıs:
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
:tşk:
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Beni bozar bu uygulama, o yüzden kullanmasak daha iyi. :kıskıs:

:tşk: Adminim. :)
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Haber için teşekkürler ama benide bozar bu :aman2: Uzak dur Tr.:zong: (Tr = Turgay) :bleh:
 
keremunye

keremunye

Üye
herşey on numara da şu sohbet kısmı nasıl çalışır anlamadım.bilen varsa help me:)
 
dakamon

dakamon

Üye
MS uygulamayı mağazadan kaldırmış. Sanırım Tinder karşı çıkmış mevzuya. Rudy şimdi ismini değiştirip tekrar koymayı düşünüyormuş. Bakalım...
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
MS uygulamayı mağazadan kaldırmış. Sanırım Tinder karşı çıkmış mevzuya. Rudy şimdi ismini değiştirip tekrar koymayı düşünüyormuş. Bakalım...

Evet, Rudy de konuyla ilgili twitter'dan bir mesaj atmış sanırım.

 
dakamon

dakamon

Üye
:) hocam takipteyiz rudy i :) her türlü arkasındayız. Aynı durum 6tag da da olmuştu :) 6tag ismine öyle geçmiştik :)
 


Üst Alt