6710 Navigator Zoom Problemi Çözüldü!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Smoke01

Üye
    Konu Sahibi
6710 Navigator Zoom Problemi Çözüldü!!!!
Şu an itibariyle problem %100 çözülmüştür arkadaşlar. Magic isimli bir program kuruyorsunuz denilenleri aynen yapıyorsunuz. ancak şuna dikkat edin 255 yerine 20 değerini girin

Aşağıdaki linki takip edin ve keyfinize bakın



Ayrıca 2. bir müjde daha vereyim, tuş problemi de (tuşların basmaması, takılması vs.) ortadan kalkmış otomatik olarak. yani bütün sorun dokunmatik ten kaynaklanıyormuş. İnanın telefonu yeni almış kadar mutluyum çünkü servis de dahil hiçbir yerde problem çözülememişti

Not: Şu an için çözemediğim tek şey magic programını telefonun açılışında otomatik olarak başlatılmaması. Geçici çözüm olarak ekran kısayoluna programı yerleştirdim ve telefonu açınca o programı çalıştırıyorum. Ayrıca programı çalıştırınca "çıkış" yapmayın, "NO" tuşunu kullanarak ana ekrana gelin.
 
Tepkiler: Amaru Shady
 


----------Eklendi @ 22:22:43 ---------- Yazıldı @ 22:21:41 ----------

bende arada oluyor. Denerim bi ara
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...