Şu an itibariyle problem 0 çözülmüştür arkadaşlar.
Magic isimli bir program kuruyorsunuz denilenleri aynen yapıyorsunuz.
ancak şuna dikkat edin 255 yerine 20 değerini girin
Aşağıdaki linki takip edin ve keyfinize bakın
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ayrıca 2. bir müjde daha vereyim,
tuş problemi de (tuşların basmaması, takılması vs.) ortadan kalkmış otomatik olarak. yani bütün sorun dokunmatik ten kaynaklanıyormuş. İnanın telefonu yeni almış kadar mutluyum çünkü servis de dahil hiçbir yerde problem çözülememişti
Not: Şu an için çözemediğim tek şey magic programını telefonun açılışında otomatik olarak başlatılmaması. Geçici çözüm olarak ekran kısayoluna programı yerleştirdim ve telefonu açınca o programı çalıştırıyorum.
Ayrıca programı çalıştırınca "çıkış" yapmayın, "NO" tuşunu kullanarak ana ekrana gelin.[/Q
AGA SERTF,KA HATASI WERİYOR Bİ YARDIM CI OLURMUSN
----------Eklendi @ 14:56:11 ---------- Yazıldı @ 14:55:20 ----------
Aga sertfika hatası weriyor bi yapamadım gitti bi yardımcı olursan sevinirim