6630 N70 Olurmu?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

M3L!H

Üye
İmkansız bir şey...
 

orhan14

Üye
bende 6630 var içinde 2004 yazılımı yüklüydü. önce 6630 un kendi güncelleştirmesini yükledim telde hiçbir değişiklik olmadı sesi artmadı video kaydetmede sorun vardı. sonra nss ile çok uğraştım error verip duruyordu.sonra 6630 a 6630 music edition olarak nss den yapıp bidaha güncelleştirdim ve mükemmel bişi oldu. telefon hızlandı sesi arttı video kaydederken hiç takılma yok çok net çekim yapıyor menüye girme hızıda arttı. gayet memnunum.AMA BENDE BU KONUYU AÇAN ARKADAŞ GİBİ 6630 u N70 çevirebiliyormuyuz diye merak ediyorum ?
 

Symbiont

Üye
Yemin ediyorum 2 Gün Önce Aklımdan Geçti Bu Konu Bence Olur 6630 alıp denemem lazım
 
imkanı yok olmaz çünkü n70 aktif kamera kapağına sahip yazılımı yukleseniz bile kamera da muhakkak hata verecektir
 

orhan14

Üye
ben denemeyi düşünüyorum ama tele bişi olur diye çekiniyorum. tam emin olmadan yapmak istemiyorum
 

Symbiont

Üye
arkadaşlar işlem basit, sadece işlemcide bir sorun gördüm ama pek fark edeceğini zannetmiyorum
bugün yarın deneyeceğim ayrıca kapak konusuna gelince ona ***** yapılır sen takma
 

Lacoste

Üye
koptum valla radyo yükletmiş..
 

traBolic

Üye
hehe komedi ya radyo kesin internet üzerinden dinlemiştir sanada telimde var demiştir ve sen yutmuşsundur
 
neden sende denemiyorsun?bencede olmaZ
 

lebanon

Üye
olur hepsiniki aynı kardeş varsa yazarmısın
 

Symbiont

Üye
nEYİN lİNKİNİ vERELİM DOSTUM Allah Allah
 

fayn88

Üye
telefonun açılacağını pek sanmıyorum elinde kalıR
 

Symbiont

Üye
SÖZ VERİYORUM 6630 ALIR ALMAZ DENEYECEĞİM .
 

msirat

Üye
bencede sacmalık 6630 var bende nasıl yapıldıgını soyleyın bende yapayım bari
 

batuberk

Üye
abi 6630 um çöktü yardım et hard format ta olmuyo sadece ekran ışığı var

--------------- Ekleme ---------------

abi 6630 um çöktü yardım et hard format ta olmuyo sadece ekran ışığı var
 
arkadaşımın sony-ericsson k750i telefonu var dı ona w810i yazılımı yükledi ve telefonun sistemi w810i gibi calisiyo bence bos yorum yazmayalım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...