6600 Ekran Sorunu

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
6600 Ekran Sorunu
Merhaba Arkadaşlar,

Nokia-6600 ekranı bozuk sanırım ekranın sol köşesinde mor ve trunju çizğiler var,telefon açılıyor ama

ekran'da hiç bişi yok yani bişi göremioruz sadece bu çizğileri görüyoruz..Ekran değişcek mi yoksa tamir

mi edilicek görüşleriniz nelerdir birde kaça patlar..!

Sağ olun
 

MiCoX

Üye
uzun zaman önce 8210um Vardı ozaman banada olmuşTu aynısı 5 ytl ye yaptırmıştım şimdi fiyatı nekadardır bilemem
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Micox kardes şuan bir gsm servisiyle görüştüm 70 Ytl Diyor..
 
ekranındaki problem teline sıvı teması olduğunu gösterir. Dolayısıyla telefonun garanti dışı kalmıştır ekran konusunda. Ekran değişimi problemi çözecektir.
 

Nazy

Üye
Benzer Bir Sorun Benim Eski p800 zde olmuştu
Tamire Götürdüm 40 Mill istedi 8 ay önce Ekran Değişmedi
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Super serhan birader zaten garanti yok..

Ekranın fiyatı Gittigidiyorda 74 Ytl

Tamiride 40 Ytl civarı anca olur herhalde..
 
<div class='quotetop'>(cepix &#064; Mar 28 2006, 05&#58;29 PM) [post=305947]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Super serhan birader zaten garanti yok..

Ekranın fiyatı Gittigidiyorda 74 Ytl

Tamiride 40 Ytl civarı anca olur herhalde..
[/b][/quote]
Yaw bi de kvk, başarı dışında da telefon tamiri yapan yerler var onlara yaptırabilirsin. Ekranı telefoncudan alsan da dışarıdaki telefonculara yaptırsan. Onlar işçilik parası almıyorlar. Çünkü toplam 114 ytl ediyor ki bugün teli satsan 200 ytl filan eder.
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Telefon sorunu çözülmüştür arkadaşlar,10 Ytl karsılıgı yaptırdım

Zaten telefon benim değil,bir arkadasımındı..&#33;
 

okanp

Üye
Yha kardeş nerde yaptırddın 10 ytl ye bi söler msn pleaseeee
 

targa911

Üye
çakma ekran olarak yaptır daha ucuza mal olur
 
aynı sorun bnm 6260 telefonumda da var
kamera açıktı foto çekiodum tık gitti ekran o gidiş
 

memocasy

Üye
hafıza kartından kaynaklanıyo olabilir hafıza kartını cıkarıp ac bıde

--------------- Ekleme ---------------

ha bide format cek belkı olur
 

Emre-45

Üye
2006 senesinden kalma konuya yorumlarınız için teşekkürler
 
dostum telin ekranını tamir ettirmek 10-20 tl arası teli satsan 30 lira artık gerisini sen düşün
 
ekran degisecek bendeki 7610 da o sekildi ekran degisti 10tl
 

ekc-103

Üye
Ekranın değişmesi gerekli
 

rambo-x

Üye
arkadaşlar bu 6600 ekran filmi ile alakalı bir konu ekran flmi degişirse böyle bir sorun kalmaz ekran filmi fiyatları ise internet sitelerinde 10 tl civarı bunu kendiniz degiştiremezsiniz bunun için bir telefoncudan yardım almalısınız internet sitesinden sipariş edip telefoncuya takıtırısanız telefoncu 5 tl işçilik alır yani 15 tl ye mal olur