6300 mi n73

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tabiki 6300
350 milyona almıştım bu güne kadar 420 milyon tamir parası werdim bu telefon için
 
n 73 ve n 73 music edition tabiki... 6300 a program falan olmuyor s 40 yaramaz bize.
 
N73 te kullandım 6300


bu soruyu sorman bile hata her yönüyle N73 iyi kamera mp3...
 
tabi ki n73 eğer ikisi arasınadaki bariz farkı görmüyorsan telefon kullanmayı hakettmiyosun al bi 3310 kullanda aklın başına gelsin
 
en iyisi 6303c niye çünkü benim telefonum
 

Nadir

Emekli Yönetici
kardeşim N73 ün yanında 6300 ın lafımı olur yaa..
 
6300 kullan derim n73 bnde vardı cok kasıooo du bnde simdi 6500s aldım daha ii n73 den 6300 tavsiye ederim
 
:O n73 abisi ya bende 6300 kullamıom memnunum kibar ama N73 daha iidir abi %100 N73 N73 forever
 
kullanım amacına bağlı. fotoğraf, video ve radyo gibi özellikleri daha ağırlıklı kullanıyorsan N73 daha uygun olur.
 
tabikide n73ü kullanmanı tavsiye ederim daha fazla özellikleri var.
 

h_ulas

Üye
tabi ki n73 al özellikleri daha fazla hem 3g
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...