Telefon Tavsiyesi 6300 mı,K530i mi??

PeeDee

Üye
    Konu Sahibi
6300 mı,K530i mi??
Arkadaşlar yeni bir telefon alacağım ama 6300 mı yoksa K530i mi karar veremedim.teknik özellik olarak K530i daha üztün,özellikle 3G için,ama hızı nasıldır,kullanan var mı?nokianın her zamanki gibi hızlı olduğunu düşünüyorum,ama k530i hakkında hiçbir bilgim yok!!lütfen yardım!!!!!
 

Ozan

Admin
K530i' deki 2.Kamera dışında 6300 daha üstün bir alet özellikle ekranı daha güzel.

Bence 2.kamera yani görüntülü konusmaya meraklı degilsen, işime gelmez dersen 6300 çok daha güzel.
 

elmyra

Üye
bencede 6300 ama parayı gözden cıkardım verdiğime göre değsin diyorsan N73 derim
 
bence 2 side deil siz bi 6233 e göz atın ne ararsanız var ha bu arada ben telfoncuyum satıs yapıom ilginize aksesuarda var lulaklıklar ne gelirse aklınıza artık
 
bende 6300 kullanıyorum ama k530i de wardı sattım kullanıslı değil tavsiye etmem ama sen bilirsin kardeşş
 

HyCan

Üye
nkia qerek tema qerkse proqram bakmından daha ii
 
arkadaşlar ben k530i derim telefon cok hızlı gerklı ayarları yapıncada cok güzel ses ve goruntu werıyor.
Cok Memnunum
 

jetgil

Üye
Arkadaşım sana kalmış keyif
 

PAPADOC

Üye
nokiadan şaşma bence en iyisi nokia
 

jatvalca

Üye
nokia derim başka bişey demem
 

lliseli

Üye
Nokia dan şaşma 6300 al bence