Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
6300 kendinden açılıp kapanıyor
Sponsorlu Bağlantılar
ergunx
Üye
Konu Sahibi
6300 kendinden açılıp kapanıyor
arkadaslara telefonuma yeni video attıgımda hafıza kartına girerken kendiliginden açılıp kapanıypr ne yapmalıyım
ahmet0022
Üye
kardeş senin de derdin belli güncel versiyon ona versiyon atırmalı veya kendin atmalısın kendin atmak için gerekli olan tek şey nokia pc suite programı ve teli pc ye bağlamak için uyumlu dat kablosu pc suite den telefon güncelleştirmeleri seçeneğine tıklaman yeterli orda nasıl olacağı yazıyor... umarım yardımcı olmuşumdur kolay gelsin....
pc_facker
Üye
hafıza kartında sorun olabilir birde başka telde den yoksa götür garantiye attır bir yazılım bitsin
benmde aynı sorun bu dedıklerınizin hepsini yaptım hala aynı sorun werıo...bıde hat degstrıp tekrr hattımı taktgmda kapanıp acılmasından msj bıle yazamıom
ekranın flimi kaymış 30 milyona yap
ancak başkada olmaz sana söylim
yada format atmayı dene ne olur ne olma
z
sagopa123456
Üye
arklar bana yardım edin 3500 c var elimde mesajlara giriyorum mesaj saklama yeri hazır değil diyo ikide bir donuyo güncelemeye çalıştım güncelenmiyooooooooo
egebeyturk
Üye
aynen benimde öle bendemi telefonu satsam
memati555
Üye
selam arkadasalar ben mehmet elim der 6300 var ve telefon da virüs var silemedik telefon açılıyar ses yok
--------------- Ekleme ---------------
6300 format şifresi nedir bilen kişi varsa bana yardım etsin
--------------- Ekleme ---------------
özgür cocuk35 bana 6300 format şifresini vrsene
biliyorsan
firatyilmaz
Üye
Arkadaşlar bu sorunu kaynağı telefonlara da bulaşabilen java tabanlı virüslerdir(cep telefonlarımız java yı desteklediği için) format atmak, ya da versiyon yükseltmek ki bu da bir nevi format yerine geçiyor sorunun çaresidir...
Bende de aynı sorun çikti garantiye verdim geldiğinde üst sürüm yüklenmişti bir daha hafıza kartıma saçma dosyalar atmadim ve o sorunu da yaşamadım
sezer_13
Üye
telefonuna virüs girmiş... benim de bir ara oldu kendinden açılıp kapanıyoo .... fabrika ayarlarını geri yüklee ..ondan sonra gelmesi lasımm
tırcı 4444
Üye
bende aynı sorunu yaşadım pc suite felan la çözülmez telefnun çıkış programı içinde var yazılım değiştiğinde bu sorunu verir pc suite le çözlür diyenler sallıyo