6300 kendinden açılıp kapanıyor

Sponsorlu Bağlantılar

ergunx

ergunx

Üye
    Konu Sahibi
6300 kendinden açılıp kapanıyor
arkadaslara telefonuma yeni video attıgımda hafıza kartına girerken kendiliginden açılıp kapanıypr ne yapmalıyım
 


ahmet0022

ahmet0022

Üye
kardeş senin de derdin belli güncel versiyon ona versiyon atırmalı veya kendin atmalısın kendin atmak için gerekli olan tek şey nokia pc suite programı ve teli pc ye bağlamak için uyumlu dat kablosu pc suite den telefon güncelleştirmeleri seçeneğine tıklaman yeterli orda nasıl olacağı yazıyor... umarım yardımcı olmuşumdur kolay gelsin....
 

pc_facker

Üye
hafıza kartında sorun olabilir birde başka telde den yoksa götür garantiye attır bir yazılım bitsin :D
 
ilo53

ilo53

Üye
benım akrabamada oluyo 3 kere kapanıyo 3. sunde acılmıyo gıt garantıye
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Arkadaşım bir versiyon yükselt.
 
ergunx

ergunx

Üye
    Konu Sahibi
sorun kokten çozuldu telefonu sattım:d
 
ergunx

ergunx

Üye
    Konu Sahibi
3 kez güncelledim düzelemedi bende sattım:@
 
negaTive*

negaTive*

Üye
:D hahah
 
fmt01

fmt01

Üye
benmde aynı sorun bu dedıklerınizin hepsini yaptım hala aynı sorun werıo...bıde hat degstrıp tekrr hattımı taktgmda kapanıp acılmasından msj bıle yazamıom
:(
 
PanTerİ

PanTerİ

Üye
arkadaslara telefonuma yeni video attıgımda hafıza kartına girerken kendiliginden açılıp kapanıypr ne yapmalıyım
telefon acıkken nasıl bir daha acılıor sonra da kapanıyor :allalla:
 
czcenk

czcenk

Üye
arkadaşım garantiye yolla yada cep telefoncuda güncelle aynısı benim telefonda oluyordu ;)
 

özgürçocuk35

Üye
ekranın flimi kaymış 30 milyona yap
ancak başkada olmaz sana söylim
yada format atmayı dene ne olur ne olma
z
 

sagopa123456

Üye
arklar bana yardım edin 3500 c var elimde mesajlara giriyorum mesaj saklama yeri hazır değil diyo ikide bir donuyo güncelemeye çalıştım güncelenmiyooooooooo
 

egebeyturk

Üye
aynen benimde öle :D bendemi telefonu satsam
 

memati555

Üye
selam arkadasalar ben mehmet elim der 6300 var ve telefon da virüs var silemedik telefon açılıyar ses yok

--------------- Ekleme ---------------

6300 format şifresi nedir bilen kişi varsa bana yardım etsin

--------------- Ekleme ---------------

özgür cocuk35 bana 6300 format şifresini vrsene
biliyorsan
 
firatyilmaz

firatyilmaz

Üye
Arkadaşlar bu sorunu kaynağı telefonlara da bulaşabilen java tabanlı virüslerdir(cep telefonlarımız java yı desteklediği için) format atmak, ya da versiyon yükseltmek ki bu da bir nevi format yerine geçiyor sorunun çaresidir...
Bende de aynı sorun çikti garantiye verdim geldiğinde üst sürüm yüklenmişti bir daha hafıza kartıma saçma dosyalar atmadim ve o sorunu da yaşamadım:D
 

sezer_13

Üye
telefonuna virüs girmiş... benim de bir ara oldu kendinden açılıp kapanıyoo .... fabrika ayarlarını geri yüklee ..ondan sonra gelmesi lasımm:oke:
 

tırcı 4444

Üye
bende aynı sorunu yaşadım pc suite felan la çözülmez telefnun çıkış programı içinde var yazılım değiştiğinde bu sorunu verir pc suite le çözlür diyenler sallıyo
 


Üst Alt