6300 Ekran Görüntüsü Alma Programı Lazım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
6300 Ekran Görüntüsü Alma Programı Lazım
Arkadaşlar bana 6300 için ekran görüntüsünü alma programı lazım bilen varmı böyle bir program...Aradım ama bir türlü bulamadım lütfen yardım edin
 
Yoq Galiba Bende Arıyorum . kONU İÇİN SAOL!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...