6230' u olan girsin (6600 takas)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bm07

Üye
    Konu Sahibi
6230' u olan girsin (6600 takas)
Elimde 6600 var ama telefon bana göre değil bu nedenle 6230 sahibi biriyle iletişime geçip takas etmeyi düşünüyorum ilgilenen olursa



[email protected] ekleyin birebir görüşelim teşekür ederm
 


emre_kalay

emre_kalay

Üye
bence kimse takas yapmaz belki 10 20 fln koyarsan olur derim
 
RioKkSis

RioKkSis

Üye
ben yaparım dostum msn adresim bu brstnb@hot.... ekle beni konuşalım
 

rebellove

Üye
Kardeş bende var 6230 toplama ama sıfır gibi bir 6230 olabileceği gibi
 

byzaferturkcan

Üye
EET BENDEDE BİR 6600 VAR BENDE BİRİLERİYLE TAKAS DÜŞÜNÜORUM.6230 YADA 6230İ İLE OLABİLİR.TEL TEMİSDİR.ÇALIŞMAYAN HİÇ BİR ŞEYİ BULUNMAMAKTADIR.BİLGİNİZE SUNARIM.MSJ İLE ULAŞINIZ.YADA MSN DEN
[email protected]
 
RioKkSis

RioKkSis

Üye
vazgeçtim takas yapmıyorum
 

alixkandemir

Üye
ben n70 le yaparım ama üzerine 250lira alırım
 
ysrkvs

ysrkvs

Üye
Bende var 6230i. Takas düşünenler varsa görüşebiliriz. ya da direk de satabilirim.

[email protected]
 
TuTuKLu eSiR

TuTuKLu eSiR

Üye
Valla ben esnafım araba elime geliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt