6220c mesaj simgesi sürekli yanıp sönüyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
daredevil_087

daredevil_087

Üye
    Konu Sahibi
6220c mesaj simgesi sürekli yanıp sönüyor
Telefonda hiç mesaj olmadığı halde simge sürekli yanıp sönüyor.
Neden olabilir?
 


XperiaArcS

XperiaArcS

Üye
Normalde mesaj simgesi hafıza dolu olduğu zaman yanıp söner. Mesaj ayarlarını ve şebeke ayarlarını kontrol eder misin?

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşım çözdüm sorununu sim kart hafızan dolmuş ve sen telefonundan mesajlara girdiğinde bu mesajları göremiyorsun. Mesajlar>Seçenek>Sim Mesajları na gir ve hepsini sil işaret gidecektir.

--------------- Ekleme ---------------

Sonucu yazarsan sevinirim.
 
daredevil_087

daredevil_087

Üye
    Konu Sahibi
Sim mesajlarını silince düzeldi. Teşekkürler hocam.
 
Metin137

Metin137

Üye
Normalde mesaj simgesi hafıza dolu olduğu zaman yanıp söner. Mesaj ayarlarını ve şebeke ayarlarını kontrol eder misin?

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşım çözdüm sorununu sim kart hafızan dolmuş ve sen telefonundan mesajlara girdiğinde bu mesajları göremiyorsun. Mesajlar>Seçenek>Sim Mesajları na gir ve hepsini sil işaret gidecektir.

--------------- Ekleme ---------------

Sonucu yazarsan sevinirim.

bende denedim oldu çok sağol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt