Normalde mesaj simgesi hafıza dolu olduğu zaman yanıp söner. Mesaj ayarlarını ve şebeke ayarlarını kontrol eder misin?
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşım çözdüm sorununu sim kart hafızan dolmuş ve sen telefonundan mesajlara girdiğinde bu mesajları göremiyorsun. Mesajlar>Seçenek>Sim Mesajları na gir ve hepsini sil işaret gidecektir.
--------------- Ekleme ---------------
Sonucu yazarsan sevinirim.