603 neden 1.3 ghz olmadı..?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
bide 603ü pazarlarken twitterlı facebooklu diyolar.. Daha adam gibi uygulama yapmadan nasıl diye
blyolarsa..

Twitter ve facebook a giremiyor musunuz? Giriyorsanız sorun yok onlar için :) Sonuçta pazarlarken "sohbetli, video izlemeli facebook" dememişler :P
Şaka bir yana gerçekten can sıkıcı bir durum şu sosyal ağlar :S Nasıl bu kadar hantal bir yapıya sahip oluyor anlamıyorum. fmobi sohbet ettiriyor ise sosyal ağlar neden ettiremiyor? Kim bilir, belki de yasal prosedür gereği Nokia nın kullanıcı facebook hesaplarına erişimi sınırlı veya belli kriterlere karşı güvenlik tedbirli bir program kullanması gerekiyordur.
 


otostopçu

otostopçu

Üye
bide 603ü pazarlarken twitterlı facebooklu diyolar.. Daha adam gibi uygulama yapmadan nasıl diye
blyolarsa..

fmobi yükleyebilirsin. ömer :) facebook var twitter uygulamasıda var reklamda ne yazcaklardı tam çalışmayan facebook programı yarım entegre sosyal ağları ile yeni nokia 603 :D oldumu sence.

- SEN ONUNLA NE YAPACAKSIN ?...
 

omerkun

Üye
    Konu Sahibi


Twitter ve facebook a giremiyor musunuz? Giriyorsanız sorun yok onlar için :) Sonuçta pazarlarken "sohbetli, video izlemeli facebook" dememişler :P
Şaka bir yana gerçekten can sıkıcı bir durum şu sosyal ağlar :S Nasıl bu kadar hantal bir yapıya sahip oluyor anlamıyorum. fmobi sohbet ettiriyor ise sosyal ağlar neden ettiremiyor? Kim bilir, belki de yasal prosedür gereği Nokia nın kullanıcı facebook hesaplarına erişimi sınırlı veya belli kriterlere karşı güvenlik tedbirli bir program kullanması gerekiyordur.
Tabiki girebiliyorum fakat telefonu onunla pazarlıycaksan alan adam telefonu açınca bi twitter ın ve facebook un tadına varsın.. İstediği gibi kullansın değil mi ama :) browserdan bile daha çok şey yapılabiliyor..

---------- Eklendi @ 18:46:17 ---------- Yazıldı @ 18:45:08 ----------

fmobi yükleyebilirsin. ömer :) facebook var twitter uygulamasıda var reklamda ne yazcaklardı tam çalışmayan facebook programı yarım entegre sosyal ağları ile yeni nokia 603 :D oldumu sence.

- SEN ONUNLA NE YAPACAKSIN ?...
Zaten alternatifleri kullanıyorum otostopçu Orhan.. Ama kendi yaptıkları da kaliteli olsaydı fena olmazdı hani.. :)
 
atakan25

atakan25

Üye
nokia işte nolcaktı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt