603 kasa değişimi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ky_nukro

Üye
    Konu Sahibi
603 kasa değişimi
Merhaba arkadaşlar başlıktanda anlaşılacağı gibi siyah kasalı 603 ümü beyaz kasa ile değiştiricem internette ufak bi araştırmadan sonra 2 3 yerdw komple kasa olarak satıldığını gördüm ancak bi.yerde 30 lira bi yerde 25 lira başka bi yerde 394 lira gibi fiyatlarla karşılaştım ben bu 25 liralık olan ı alsam iş görürmü dokunmatik hassaslığında bi problem çıkarmı şimdiden teşekkürler.
 
Sıkıntı çıksın istemiyorsan serviste alırsın kasayı taktırırsın yok ben 25 30 liralık alacam diyorsan çıkacak sorunları göze al derim
 
Orjinal kapakları bile gıcırdıyor ses yapıyor güvenme derim.
 

ky_nukro

Üye
    Konu Sahibi
telefon hediye geldi siyah renk beyazı çok hoşuma gidiyor bakalım denicem şansımı
 

SkyLaBTR

Üye
O değilde 394 lira kasa nedir yaa?? Telefon alırım daha iyi
 

meme4

Üye
beyaz ile takas et kardeşim ama ben ne takası öneririm ne kasa degişimini takas ettigin telefon bozuk çıkabilir kasa degişimi yaptıgın yer montajına önem vermeyip cihazı pert edebilir
 

ky_nukro

Üye
    Konu Sahibi
saolun cevaplar için sökülüş videosu var basit gibi duruyor siparişini vericem bugün kasanın kendim montajını yapıcam bakalım deneyip girücez
 

meme4

Üye
saolun cevaplar için sökülüş videosu var basit gibi duruyor siparişini vericem bugün kasanın kendim montajını yapıcam bakalım deneyip girücez

çok yanlış iş yapıyon sen kasa degiştirirken bordu bi kırsan telefon gitti hadi saglamca degiştirdin telefonu yere düşürdün orjinal kasa gibi darbeyi emmez direk yere oturur onuda geçtim 2 yıllık garanti gider kasa süreklü ses çıkartır boyasını atar güneşte kalınca telefon yanık kokar dahada sayabilirim ver telefonu servise belirt ekte bir dosyayla beyaz kasa taktırmak istiyorum diye servis sana fiyat çıkarsın taktır 2 yıl garantisi üstüne 6 ayda sadece kasa garantisi eklensin sende orjinal olarak kullan yazık az para degil telefonlar
 

ky_nukro

Üye
    Konu Sahibi
çok saol dostum servise vericem çok abartı bi fiyat çıkarırlarsa böyle kullanıcam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...