galaxy fit ve galaxy gio birbirinin makyajlanmış hali. birinde kamera yüksek çözünürlük düşük, diğerinde kamera düşük çözünürlük yüksek. sadece kameraya 100 lira fazla para veririm dersen fit al. ama bence değmez. seçeneklerinin arasında bir de lg optimus one gördüm. şöyle söyleyebilirim lg optimus black kullanan biri olarak markadan ve modelinden oldukça memnunum. almadan önce optimus me ve optimus one gibi samartphone modellerini de inceledim ama benim bütçem yettiği için ben black aldım. şöyle ki optimus one ekran hassasiyeti, parlaklık ve çözünürlük çok iyi. kalite ve fiyatı en iyi şekilde harmanlamış lg. incelediğin zaman zaten kendin de anlayabiliyorsun. o yüzden tavsiye ederim. pişman olmazsın.