6 kasım unutma unutturma

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
kesin şampiyonuz desene..:ehe:ehe
 


kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
bu fenevliler hala konuşuyormu zavallılar iyi sevindiler kupa için
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Al abisi burdan yak:ehe
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Sadece konuşmuyoruz başka şeylerde yapıyoruz
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
18 dalda şampiyonuz sizin kaç şampiyonluğunuz var bu sene?
ben söyleyim 0..
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
samiyende kadıköyde yenmişiz biz konuşmucazda senmi konuşucan
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
çocuk işte yaaw..kendi hallerine bakmadan konuşurlar..:ehe:ehe
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
GALATASARAY TÜRKİYE ADINA AVRUPADA EN BAŞARILI KULUPTÜRR kurulurkende hedefimiz buydu MÜZEMİZDE TEK ŞAMPIYONLAR LİGİ ŞAMPIYONLUGU YOK :bye2:

--------------- Ekleme ---------------

18 dalda şampiyonuz sizin kaç şampiyonluğunuz var bu sene?
ben söyleyim 0..
nadir abim bizim türkiye kupamız 14 sizin 4 :ehe + uefa ve süper kupamızda var(uefada hiç yenilmeden kazanan DÜNYADA ilk takımız ve milenyum kupamzda var uefa tarafndan verildi ) sanırım artık konuşmaya ihtiyaç yok :ehe
 
Progressivity

Progressivity

Üye
18dalda şampiyon olacağına ligte şampiyon olsaydı daha kafi olurdu :D :kop:
 
'Davut

'Davut

Üye
O senin büyüklük düşüncen... Siz 7-8 senede bir olmaya devam edin...:ehe
Geleçek sene yada bir sonraki sene şampiyon olçağımız kesin gibi...Bu dallarda yine biz şampiyon olaçaz...:d: Her finalin adında bu sene Fenerbahçe vardı...

Başakaları ne yaptı ligde kalmaya çalıştı...:ehe
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Bizi izlemeye Devam edin efespilsenliler pardon :kop:olmadı bursalılar yok oda olmadılar hangi takımlıydı yav bunlar
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
:d::d::d:
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
:sopa::sopa:
 
Progressivity

Progressivity

Üye
Davut™;2358434' Alıntı:
O senin büyüklük düşüncen... Siz 7-8 senede bir olmaya devam edin...:ehe
Geleçek sene yada bir sonraki sene şampiyon olçağımız kesin gibi...Bu dallarda yine biz şampiyon olaçaz...:d: Her finalin adında bu sene Fenerbahçe vardı...

Başakaları ne yaptı ligde kalmaya çalıştı...:ehe


sen kendini ne güzel teselli ediyorsun öyle :D 18dalda şampiyon oldunuzda neden kutlamadınız şampiyonluklarınızı neden coşmadınız dökülmediniz sokaklara ayak yapmayın ona buna da halinize yanın şampiyonluk kaçtı diye
 
'Davut

'Davut

Üye
Evet Kendi kendini teslelli etme böyle olur... Ben şampiyonluk konularının
hepsini açtım basketbol, Voleybol haberlierine bakarsan görürsün nasıl çoşmuşum...:d: Futbolda şampiyonluk kaçtı üzüleçez tabi...o zaman biraz siz halinize yanın ne durumlarda olduğunuzu görün... :ah

Bu arada Teselli değil... Teselli arasam bjk'yi karışıtırırım... :ehe

Bakarsam baya teselli olurum...:d:
 


Üst Alt