Yardım 5s iOS 8 Wifi ve şarj sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
5s iOS 8 Wifi ve şarj sorunu
Iyi günler arkadaşlar. iOS 8 çıktığı gece güncelledim sorun yoktu. Daha sonra Tarayıcı sorunu ve şarj sorunu için @Nextman abimiz iTunes ile sıfırlayın yazmıştı bende yanlış anlayıp yazılımı geri yükle yaptım. Şimdi telefonun şarjı çok çabuk bitmeye başladı ve Wi-Fi iyi bağlanmıyor Tarayıcı yavaşladı. Ne yapmamı önerirsiniz? Birde şuan yurttayım ve pc imkanım yok Wi-Fi da zar zor çekiyor ama bayramda evime dönücem. Şimdiden teşekkürler.
 


Anil-D

Anil-D

Üye
abi kötü olmuş insallah düzelir ya
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
silivriserdar

silivriserdar

Üye
Iyi günler arkadaşlar. iOS 8 çıktığı gece güncelledim sorun yoktu. Daha sonra Tarayıcı sorunu ve şarj sorunu için @Nextman abimiz iTunes ile sıfırlayın yazmıştı bende yanlış anlayıp yazılımı geri yükle yaptım. Şimdi telefonun şarjı çok çabuk bitmeye başladı ve Wi-Fi iyi bağlanmıyor Tarayıcı yavaşladı. Ne yapmamı önerirsiniz? Birde şuan yurttayım ve pc imkanım yok Wi-Fi da zar zor çekiyor ama bayramda evime dönücem. Şimdiden teşekkürler.
Güncellemeyi beklemekten başka çaren yok. Pc olsaydı 7.1.2 ye imzalar kapanmadan dönebilirdin ama pc yok dediğin için o ihtimalde ortadan kalktı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
silivriserdar

silivriserdar

Üye
Yakında çıkar çünkü sadece sen değilsin bir çok kullanıcı şikayetlerini apple iletti bile [emoji1] işte keşke acele etmeseydin güncelleme için. Ben 1
Sene daha güncellemeyi düşünmüyorum. [emoji1] jeal break var çünkü
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
Ilk güncellediğimde sıkıntı yoktu tekrardan geri yükle yapınca sıkıntı oldu
 

qery340

Üye
Şarj sorunu için hard reset atın kilit tuşu ve home tuşuna basılı tutarak düzelmesi lazım benim eskisinden iyi şu anda :)
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
iCloud Müzikleri yedeklemiyo yedeklese telefon sıfırlama yapcam çünkü Wi-Fi da da sorun var bağlanıyor belli süre sonra kopuyo
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
iCloud Müzikleri yedeklemiyo yedeklese telefon sıfırlama yapcam çünkü Wi-Fi da da sorun var bağlanıyor belli süre sonra kopuyo
Bağlantının sağlam olduğunu emin olman gerek farklı bir durum olmaması için , ayrıca kendi tabletim dahil 3 tablette böyle bir sorun olmadı ancak sanırım daha sonra telefonlarda şarj sorunu baş gösterdiğini gördük.Yedekleme için bağlantın önemli sonra yukarıda arkadaşın dediği gibi hard Reset atarsın
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
Bağlantının sağlam olduğunu emin olman gerek farklı bir durum olmaması için , ayrıca kendi tabletim dahil 3 tablette böyle bir sorun olmadı ancak sanırım daha sonra telefonlarda şarj sorunu baş gösterdiğini gördük.Yedekleme için bağlantın önemli sonra yukarıda arkadaşın dediği gibi hard Reset atarsın
Wi-Fi bağlanıyor iste ama inşallah kopmaz deniycem onu
Bağlantının sağlam olduğunu emin olman gerek farklı bir durum olmaması için , ayrıca kendi tabletim dahil 3 tablette böyle bir sorun olmadı ancak sanırım daha sonra telefonlarda şarj sorunu baş gösterdiğini gördük.Yedekleme için bağlantın önemli sonra yukarıda arkadaşın dediği gibi hard Reset atarsın
Wi-Fi bağlanıyor iste ama inşallah kopmaz deniycem onu
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman

furkankaya559758

Üye
Güncellemeyi beklemekten başka çaren yok. Pc olsaydı 7.1.2 ye imzalar kapanmadan dönebilirdin ama pc yok dediğin için o ihtimalde ortadan kalktı.
Ben dönemedim bana özelden 7.1.2'ye nasıl dönüldüğünü anlatır mısın?
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
Sorun hallolmuştur @Nextman :locked2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Geçmiş olsun :locked2:
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt