sLeepLe
Üye
5s iOS 8 Wifi ve şarj sorunu
Iyi günler arkadaşlar. iOS 8 çıktığı gece güncelledim sorun yoktu. Daha sonra Tarayıcı sorunu ve şarj sorunu için @Nextman abimiz iTunes ile sıfırlayın yazmıştı bende yanlış anlayıp yazılımı geri yükle yaptım. Şimdi telefonun şarjı çok çabuk bitmeye başladı ve Wi-Fi iyi bağlanmıyor Tarayıcı yavaşladı. Ne yapmamı önerirsiniz? Birde şuan yurttayım ve pc imkanım yok Wi-Fi da zar zor çekiyor ama bayramda evime dönücem. Şimdiden teşekkürler.


