5800cılar,iki probleme bir öneri?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

oktay2617

Üye
    Konu Sahibi
5800cılar,iki probleme bir öneri?
arkadaşlar uzun zamandır skyfire nin tam sürümünün çıkmasını bekliyoruz ama aylar geçti malesef bu kararllı sürüm dokunmatik ekranlar için çıkmadı! bu birinci sorun! ikinci sorunumuz ise facebook da çevrimiçi sohbet yapamıyoruz,çünkü yazdığımız mesajları gönder diye bir buton yok,malum enter diye bir tuşda 5800 da yok! diyorum ki bu işlere gönül vermiş olan arkadaşlar,yokmu şöyle sanal bi klavye! öyle bi klavyemiz olsa yükleriz skyfirenin non-touchscreen versiyonunu yükler daha hızlı daha kararlı bi tarayıcıya sahip oluruz! vede artık facebook da çevrimiçi sohbet yapabiliriz? peki yokmu böyle bi klavye?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt