5800 XM v50 ile Wirelesse Bağlanamıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

banane001

Üye
    Konu Sahibi
5800 XM v50 ile Wirelesse Bağlanamıyorum
Arkadaşlar kaç zamandır hiç bir wirelesse bağlanamıyorum tam bağlanacağı sırada Ağlar Bulunamadı hatası alıyorum.Yani bağlanmadan önce bulunduğum mekandaki tüm Wireless ağlarını görüyor fakat bağlanmak istediğim zaman bu gördüğü ağların bağlantıları kesiliyor.Yani neredeyse her marka modemde denedim fakat hepsinde aynı sorun yani bu yüzden modemlerde bi suc yok:sopa:
 


iso23iso

Üye
vallah aynı sorun bende var evdeki wifi ye bile baplanamıyorum aslında bağlanıyo ama nete girmiyo ağ bulunamadı gibi şeyler yazıyo
 
cgedikk

cgedikk

Üye
arkadaşlar v40 da çok güzeldi wireless ama sonraki güncellemelerde bozdu nokia :S
 

OğuzcanAbi

Üye
v51 ile sorunsuz bağlanıorum modem arka odada ben balkondayım sorusuz ve süper
 
eses2658

eses2658

Üye
arkadaşlar ben de 5800 kullanıyorum v51 yüklü sorunsuz giriyorum. Sürümünüzü güncelleyin tahminimce çözülür.
 
bybilal

bybilal

Üye
hard format at ondada sorun düzelmesse teknik bi sorun bence servise gönder derim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt