94mert94
Üye
5800 XM - Film İzleme Problemi..
Arkadaşlar 3 gün Önce sıfır Nokia 5800 aldım.. Ancak geçen gün yolum uzun olduğundan aklıma film vs. atmak geldi.Mpeg-4 Formatında Prison Break'ın 2. sezon bölümlerini attım ama Real Player dan girdiğimde sadece telefonun kendisinden çıkan videolar gözüküyor.Dosya Yöneticisinden video yu bulup açmaya çalıştırdığımda "hafıza dolu, programları kapatın vs." bi uyarı geliyo ve açmıyor.. Film'i indirdiğim sitede 5800'a uyumlu olduğu yazıyordu..Ama telefonda çalışan ne bi uygulama vardı nede başka bişey.. Yazılım Sürümüm: V31.0.101.. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..

