Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]
Sponsorlu Bağlantılar
furkanyerlikaya
Üye
kardeşim batarya ve şebeke ikonunun görünmesini istiyorum ? nasıl gözüktürebilirim ? avkon2 dosyasından olmuyormuydu ?
teşekkürler... ana sayfada paylaştığım topbarı kur gelecek o menü
Maxi.Phone
Üye
top barı yukledım cok guzel oldu kardesım elıne sağlık sürükleme tipinde default mu daha iyi olur yoksa belle mi hangısını onerırsın şimdikten teşekkürler
top barı yukledım cok guzel oldu kardesım elıne sağlık sürükleme tipinde default mu daha iyi olur yoksa belle mi hangısını onerırsın şimdikten teşekkürler
teşekkürler.. Sürükleme derken neyi kastettiğini anlamadım ama topbardan bahsediyorsan ben pek kullamadım onu malum ramden yiyot pek bilgim yok o uygulama hakkında
TEKNO MANYAK
Üye
belle daha hoş durur kardeşim
mutlucan222
Üye
4x4 menü düzeni olsa daha güzel olurdu.yinede teşekkürler güzel olmuş.