yaa bi bakar mısınız CNT yesil olmadı diger 3 ü oldu ne yapablirim devam et takılma oraya
haqanguven Üye Konu Sahibi furkan4real' Alıntı: yaa bi bakar mısınız CNT yesil olmadı diger 3 ü oldu ne yapablirim Genişletmek için tıkla ... devam et takılma oraya
furkan4real' Alıntı: yaa bi bakar mısınız CNT yesil olmadı diger 3 ü oldu ne yapablirim Genişletmek için tıkla ... devam et takılma oraya
Rock Ve Roll Üye devam edincede USB baglanti kuruluyor...AÇMA DÜGMESINE BAS! Telefon Araniyor... Tamam Flash dosyasi bozuk yada eksik...
devam edincede USB baglanti kuruluyor...AÇMA DÜGMESINE BAS! Telefon Araniyor... Tamam Flash dosyasi bozuk yada eksik...
haqanguven Üye Konu Sahibi furkan4real' Alıntı: devam edincede USB baglanti kuruluyor...AÇMA DÜGMESINE BAS! Telefon Araniyor... Tamam Flash dosyasi bozuk yada eksik... Genişletmek için tıkla ... jafta yapılanları kopyala. Buraya yapıştır
furkan4real' Alıntı: devam edincede USB baglanti kuruluyor...AÇMA DÜGMESINE BAS! Telefon Araniyor... Tamam Flash dosyasi bozuk yada eksik... Genişletmek için tıkla ... jafta yapılanları kopyala. Buraya yapıştır
Rock Ve Roll Üye tmm bi dakika - - - Eklendi - - - ya ben ilk defa cfw yüklüyorumda bana facebook tan falan yardm edebilirmsin?
tmm bi dakika - - - Eklendi - - - ya ben ilk defa cfw yüklüyorumda bana facebook tan falan yardm edebilirmsin?
haqanguven Üye Konu Sahibi furkan4real' Alıntı: tmm bi dakika - - - Eklendi - - - ya ben ilk defa cfw yüklüyorumda bana facebook tan falan yardm edebilirmsin? Genişletmek için tıkla ... ana başlıkta nalatım var takıldığın yerde yazman yeterli yardım ederim
furkan4real' Alıntı: tmm bi dakika - - - Eklendi - - - ya ben ilk defa cfw yüklüyorumda bana facebook tan falan yardm edebilirmsin? Genişletmek için tıkla ... ana başlıkta nalatım var takıldığın yerde yazman yeterli yardım ederim
haqanguven Üye Konu Sahibi facebooktan eklesem ne olacak... Mobildeyim burdan yaz takıldığıın yeri. Yapamıyosan pc geçince team viewer üzerinden ben yaparım
facebooktan eklesem ne olacak... Mobildeyim burdan yaz takıldığıın yeri. Yapamıyosan pc geçince team viewer üzerinden ben yaparım
Rock Ve Roll Üye haqanguven' Alıntı: facebooktan eklesem ne olacak... Mobildeyim burdan yaz takıldığıın yeri. Yapamıyosan pc geçince team viewer üzerinden ben yaparım Genişletmek için tıkla ... ben burdan dosyaları indirdim alatımı maxicep cfw bolumundekı belle cfw sine bakarak yaptım hersey oldu am tek sorun cnt yesil olmuyor - - - Eklendi - - - haqanguven' Alıntı: facebooktan eklesem ne olacak... Mobildeyim burdan yaz takıldığıın yeri. Yapamıyosan pc geçince team viewer üzerinden ben yaparım Genişletmek için tıkla ... ben burdan dosyaları indirdim alatımı maxicep cfw bolumundekı belle cfw sine bakarak yaptım hersey oldu am tek sorun cnt yesil olmuyor
haqanguven' Alıntı: facebooktan eklesem ne olacak... Mobildeyim burdan yaz takıldığıın yeri. Yapamıyosan pc geçince team viewer üzerinden ben yaparım Genişletmek için tıkla ... ben burdan dosyaları indirdim alatımı maxicep cfw bolumundekı belle cfw sine bakarak yaptım hersey oldu am tek sorun cnt yesil olmuyor - - - Eklendi - - - haqanguven' Alıntı: facebooktan eklesem ne olacak... Mobildeyim burdan yaz takıldığıın yeri. Yapamıyosan pc geçince team viewer üzerinden ben yaparım Genişletmek için tıkla ... ben burdan dosyaları indirdim alatımı maxicep cfw bolumundekı belle cfw sine bakarak yaptım hersey oldu am tek sorun cnt yesil olmuyor
haqanguven Üye Konu Sahibi Memko' Alıntı: hocam bunun menü fontlarını falan biraz daha büyütmenin yolu var mıdır yav Genişletmek için tıkla ... fontu değiştirmen gerek. Fontuda değiştirirsen belle iconlar gider
Memko' Alıntı: hocam bunun menü fontlarını falan biraz daha büyütmenin yolu var mıdır yav Genişletmek için tıkla ... fontu değiştirmen gerek. Fontuda değiştirirsen belle iconlar gider
Memko Üye haqanguven' Alıntı: fontu değiştirmen gerek. Fontuda değiştirirsen belle iconlar gider Genişletmek için tıkla ... O zaman yapıcak bir şey yok. Teşekkürler
haqanguven' Alıntı: fontu değiştirmen gerek. Fontuda değiştirirsen belle iconlar gider Genişletmek için tıkla ... O zaman yapıcak bir şey yok. Teşekkürler
haqanguven Üye Konu Sahibi Memko' Alıntı: O zaman yapıcak bir şey yok. Teşekkürler Genişletmek için tıkla ... fontu düzenlemen gerek. Rica ederim
Memko' Alıntı: O zaman yapıcak bir şey yok. Teşekkürler Genişletmek için tıkla ... fontu düzenlemen gerek. Rica ederim
haqanguven Üye Konu Sahibi manyaq28' Alıntı: icon pakedi için link verebilir misin hocam Genişletmek için tıkla ... temadır
haqanguven Üye Konu Sahibi manyaq28' Alıntı: temaya link versen Genişletmek için tıkla ... cfw de gömülü pcde yok.
frhtckr Üye LİNK: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız LİNK: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız SKİN bu linkteki dosyalar ne işe yaramakta hocam? Cfw süper olmuş benim gördüğüm ufak tefek eksiklikler dışında telefon ömrü boyunca kullanılabilecek bir cfw.
LİNK: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız LİNK: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız SKİN bu linkteki dosyalar ne işe yaramakta hocam? Cfw süper olmuş benim gördüğüm ufak tefek eksiklikler dışında telefon ömrü boyunca kullanılabilecek bir cfw.
haqanguven Üye Konu Sahibi frhtckr' Alıntı: LİNK: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız LİNK: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız SKİN bu linkteki dosyalar ne işe yaramakta hocam? Cfw süper olmuş benim gördüğüm ufak tefek eksiklikler dışında telefon ömrü boyunca kullanılabilecek bir cfw. Genişletmek için tıkla ... extra saattir
frhtckr' Alıntı: LİNK: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız LİNK: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız SKİN bu linkteki dosyalar ne işe yaramakta hocam? Cfw süper olmuş benim gördüğüm ufak tefek eksiklikler dışında telefon ömrü boyunca kullanılabilecek bir cfw. Genişletmek için tıkla ... extra saattir