5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar



hikmet366

hikmet366

Üye
Hakan abi saatlerin skinlerini paylaşıyorum konuya ekle istersen indirip kursun isteyen :)

bunların hepsi xml dosyası nasıl kurcam


- - - Eklendi - - -

ewet buldum yaptım saol
 
hikmet366

hikmet366

Üye
hakan senden birşey istemiom bende gerekli dosyalar var ben bu cfw yüklicem ama bu şebeke+batarya iconunu getirmek istiyorum senin bende c6 modların var nasıl yapcam bir sölesene ilk öne batarya iconunu atcam sonra BATARYA İCONU (6) GİZLEME Die Bir dosya Var İçinde C6 modların için onun içinde ayriyetten gösterme Die bir dosya var onu atsam olurmu nasıl yapcam bir söleda
 

serdarserdars

Üye
bende yüklemeyi duşunuyorumda boş ram ne kadar bide hakan abi belle yazılımındakı gibi hızlımı olur gene telefon
 
TEKNO MANYAK

TEKNO MANYAK

Üye
abi Nokiadan daha hızlısın
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hakan senden birşey istemiom bende gerekli dosyalar var ben bu cfw yüklicem ama bu şebeke+batarya iconunu getirmek istiyorum senin bende c6 modların var nasıl yapcam bir sölesene ilk öne batarya iconunu atcam sonra BATARYA İCONU (6) GİZLEME Die Bir dosya Var İçinde C6 modların için onun içinde ayriyetten gösterme Die bir dosya var onu atsam olurmu nasıl yapcam bir söleda
olur kardeşim


- - - Eklendi - - -

abi Nokiadan daha hızlısın
teşekkürler kardeşim


- - - Eklendi - - -

bende yüklemeyi duşunuyorumda boş ram ne kadar bide hakan abi belle yazılımındakı gibi hızlımı olur gene telefon
zaten bellenin üzerine kurulmuş görünüm olarak değiştirilmiştir... sıfırdan başlasam bile aynı modları yapacağım için sıfırdan başlama gereği duymadım
 
weareyoung

weareyoung

Üye
ram miktarı nedir acaba
 

ert7

Üye
5800 nasıl yüklenicek ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
5800 nasıl yüklenicek ?

bu konuda anlattım bakarak yap kardeşim
http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-modifiye-fw-bolumu/5800-as-x6-as-symbian-belle-fp5-01-02-2013-a-604563.html
 
badboydoki

badboydoki

Üye
Öncelikle elinize sağlık.Sorum galeriye girildiğinde yine tümü , çekilen , albümler vs. diye gruplandırılmış halde mi ?
 

furkanyerlikaya

Üye
Öncelikle elinize sağlık avkon2 modunu değiştiremiyorum kardeşim yardımcı olurmusun veya şebeke ve batarya simgesinin gözükmesini istiyorum bana gözüken atabilirmisin , açıklama yaparsan sevinirim teşekkür ederim .
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle elinize sağlık avkon2 modunu değiştiremiyorum kardeşim yardımcı olurmusun veya şebeke ve batarya simgesinin gözükmesini istiyorum bana gözüken atabilirmisin , açıklama yaparsan sevinirim teşekkür ederim .

ekten verdiğim topbarı kurman yeterli
 
kj2al

kj2al

Üye
Emeğine sağLık arkadaşım kurdum denedim çok hoş olmuş teşekkürler.
Fakat uygulama yöneticisi açılmıyor bildirmek istedim.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Emeğine sağLık arkadaşım kurdum denedim çok hoş olmuş teşekkürler.
Fakat uygulama yöneticisi açılmıyor bildirmek istedim.

teşekkürler güle güle kullan. Hard format at hafıza kartını biçimlendir çalışır
 


Üst Alt