5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
tekrar eski haline getirmek istediğimde ne yapmam gerekiyor? eski haline getirilebilir değil mi?

navifrm uygulamasından orjinal yazılımı indirip bunu attığın gibi at orjinaline dönmüş olursun
 


Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
saatler apollodanmi .?
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
hakan özel mesaj aktif olmadığı için burdan yazıyorum WP ofw'm için temanı çalıyorum müsade var mı :)
 

duty39

Üye
bunu 5230 a yüklemeyi anlatabilirmisin
 
abandonware

abandonware

Üye
hiçbir işime yaramayacak ama yinede sağol :)
 
tunahanx55

tunahanx55

Üye
Bu CFW 'nin marvinin windows phone CFW 'siyle farklısı ne ?
 

Mnemic

Üye
Hocam süpersin her zamanki kaliteni koymuşsun :) benim bir sıkıntım oldu yazılımı kurdum ama top bar bir süre bekledikten sonra kapanıyor sürekli açmak gerekiyor nedendir? CFW den sonra hafıza kartına format atmadım belki alakası olur diye belirteyim.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Hocam süpersin her zamanki kaliteni koymuşsun :) benim bir sıkıntım oldu yazılımı kurdum ama top bar bir süre bekledikten sonra kapanıyor sürekli açmak gerekiyor nedendir? CFW den sonra hafıza kartına format atmadım belki alakası olur diye belirteyim.
teşekkürler güle güle kullan. topbar sağlıklı çalışmıyor... bellede neden kullanmadığımı daha iyi anlamışındır...
 
hikmet366

hikmet366

Üye
hakan ben bu saati yükleyemedim xml dosyasıı bunu nasıl yükleyecem birde png jpg dosyaları var nasıl yüklicem
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi


Üst Alt