Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hocam süpersin her zamanki kaliteni koymuşsun benim bir sıkıntım oldu yazılımı kurdum ama top bar bir süre bekledikten sonra kapanıyor sürekli açmak gerekiyor nedendir? CFW den sonra hafıza kartına format atmadım belki alakası olur diye belirteyim.
Hocam süpersin her zamanki kaliteni koymuşsun benim bir sıkıntım oldu yazılımı kurdum ama top bar bir süre bekledikten sonra kapanıyor sürekli açmak gerekiyor nedendir? CFW den sonra hafıza kartına format atmadım belki alakası olur diye belirteyim.