kardeşim şu belle topbarı keşke gömseydin belle topbar kapanıyor veya widgetler bazen takılkıyor falan
- - - Eklendi - - -
1111spoiler spoiler spoiler1111
kardeşim şimdi farkettim telefonu tuş kilidi yaptıktan 5 dk sonra tekrardan ışık açılıyor ve sönmüyor topbarda akncpserver tarzı bişey yazıyor ACİL yardım et
kardeşim senin bütün cfw lerindede aynı sorunlar oluyordu sende ürün kimliği x6 yapıyordun galiba win 7 x64 kullandığım içinmi acaba
Yüklendi tamam , ama win8 temasında şebeke adı ve şebeke çubuğu , şarj çubuğu gözükmüyor neden acaba ?
slm eline sağlık çok güzel bir fw yapmışsın yanlız benim tel n97 acaba yaptığın modları yollayabilirmisin bende kendimkinde deniyeyim en çokta tema ve iconlar. şimdiden teşekkürler
- - - Eklendi - - -
slm eline sağlık çok güzel bir fw yapmışsın yanlız benim tel n97 acaba yaptığın modları yollayabilirmisin bende kendimkinde deniyeyim en çokta tema ve iconlar. şimdiden teşekkürler
tuş kilidi sürükle aç olmasaydı daha iyiydi hakan kardeşim bi önceki belle cfw nde bas aç daha kullanışlıydı
ram sorunu yoktur yazılımda...kullanan arkadaşlar acaba ram ne kadar oluyor bilgi verebilecek olan var mı?
Valla 5800 gibi telefon yok istese s3 olsun 5800 en kral telefon Android filan hikaye ozledim 5800 ı
ya arama yapınca yada alarm çalınca belle tool bar kapanıo ne yapmam lazım?
ayarlardan dokunmatik mi bir şey var o seçeneğini kapat
yok tobbar uygulaması sağlıklı çalışmıyor güncellemede kaldırıcam topbarıyaptım ama yine aynı hatayı veriyo telden mi kaynaklnıyo acaba?
yok tobbar uygulaması sağlıklı çalışmıyor güncellemede kaldırıcam topbarı

şuan belle üzerinde çalışıyorum... güncellemeye başlayınca bilgilendiririm zatençok iyi olur dostm yeni güncelleme ne zaman glcek peki? Smdiden kolay gelsn şuana kadar kullandğm en iyi mod![]()
hız ve görsellik ön planda tutulduğu için şarjın az gitmesi normal bi durumdur... cfw kullanacaksan şarjın çok gitmesini beklemeyeceksin..Merhaba.
İlk CFW deneyimim bu oldu.
Orjinal haliyle 3-4 gün giden şarj bu CFW'yi yükleyince 15-16 saate düştü.
Benzer durumla karşılaşan ya da sorunun ne olduğunu bilen var mı?
