5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

hamza4155

Üye
Yüklendi tamam , ama win8 temasında şebeke adı ve şebeke çubuğu , şarj çubuğu gözükmüyor neden acaba ?
 


brhn34

brhn34

Üye
kardeşim şu belle topbarı keşke gömseydin belle topbar kapanıyor veya widgetler bazen takılkıyor falan

- - - Eklendi - - -

1111spoiler spoiler spoiler1111


kardeşim şimdi farkettim telefonu tuş kilidi yaptıktan 5 dk sonra tekrardan ışık açılıyor ve sönmüyor topbarda akncpserver tarzı bişey yazıyor ACİL yardım et
 
Okan-1

Okan-1

Üye
kardeşim şu belle topbarı keşke gömseydin belle topbar kapanıyor veya widgetler bazen takılkıyor falan

- - - Eklendi - - -

1111spoiler spoiler spoiler1111


kardeşim şimdi farkettim telefonu tuş kilidi yaptıktan 5 dk sonra tekrardan ışık açılıyor ve sönmüyor topbarda akncpserver tarzı bişey yazıyor ACİL yardım et

Belle topbarı aç dokunma sensörünü kapat.
 

hakan2131

Üye
slm eline sağlık çok güzel bir fw yapmışsın yanlız benim tel n97 acaba yaptığın modları yollayabilirmisin bende kendimkinde deniyeyim en çokta tema ve iconlar. şimdiden teşekkürler

- - - Eklendi - - -

slm eline sağlık çok güzel bir fw yapmışsın yanlız benim tel n97 acaba yaptığın modları yollayabilirmisin bende kendimkinde deniyeyim en çokta tema ve iconlar. şimdiden teşekkürler
 
carandiru

carandiru

Üye
tuş kilidi sürükle aç olmasaydı daha iyiydi hakan kardeşim bi önceki belle cfw nde bas aç daha kullanışlıydı
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim senin bütün cfw lerindede aynı sorunlar oluyordu sende ürün kimliği x6 yapıyordun galiba win 7 x64 kullandığım içinmi acaba

isletim sisteminden sebep değil. Pc telefonu öyle tanıdı öyle kalmış başka hiç bağlamadığın pc ye bağla bak yine aynımı görücek


- - - Eklendi - - -

Yüklendi tamam , ama win8 temasında şebeke adı ve şebeke çubuğu , şarj çubuğu gözükmüyor neden acaba ?

ekten belle topbarı kur


- - - Eklendi - - -

slm eline sağlık çok güzel bir fw yapmışsın yanlız benim tel n97 acaba yaptığın modları yollayabilirmisin bende kendimkinde deniyeyim en çokta tema ve iconlar. şimdiden teşekkürler

- - - Eklendi - - -

slm eline sağlık çok güzel bir fw yapmışsın yanlız benim tel n97 acaba yaptığın modları yollayabilirmisin bende kendimkinde deniyeyim en çokta tema ve iconlar. şimdiden teşekkürler

cfw konularında mod paylasımı yapmıyorum. Zaten iconlar temadır. Tema bölümünden tema bak


- - - Eklendi - - -

tuş kilidi sürükle aç olmasaydı daha iyiydi hakan kardeşim bi önceki belle cfw nde bas aç daha kullanışlıydı

modlarımdaki dokunmatik tuş kilidini rofs2 e atman yeterli.
 

LtB35

Üye
kullanan arkadaşlar acaba ram ne kadar oluyor bilgi verebilecek olan var mı?
 
brhn34

brhn34

Üye
Arkadaşlar buna uygun wallpaper bulabilirmisinizz
duvar kağıtsız olmuyor
 

kmlcnplt

Üye
ya arama yapınca yada alarm çalınca belle tool bar kapanıo ne yapmam lazım?
 

kmlcnplt

Üye
yok tobbar uygulaması sağlıklı çalışmıyor güncellemede kaldırıcam topbarı

çok iyi olur dostm yeni güncelleme ne zaman glcek peki? Smdiden kolay gelsn şuana kadar kullandğm en iyi mod :)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
çok iyi olur dostm yeni güncelleme ne zaman glcek peki? Smdiden kolay gelsn şuana kadar kullandğm en iyi mod :)
şuan belle üzerinde çalışıyorum... güncellemeye başlayınca bilgilendiririm zaten
 

zzzer

Üye
Merhaba.
İlk CFW deneyimim bu oldu.
Orjinal haliyle 3-4 gün giden şarj bu CFW'yi yükleyince 15-16 saate düştü.
Benzer durumla karşılaşan ya da sorunun ne olduğunu bilen var mı?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba.
İlk CFW deneyimim bu oldu.
Orjinal haliyle 3-4 gün giden şarj bu CFW'yi yükleyince 15-16 saate düştü.
Benzer durumla karşılaşan ya da sorunun ne olduğunu bilen var mı?
hız ve görsellik ön planda tutulduğu için şarjın az gitmesi normal bi durumdur... cfw kullanacaksan şarjın çok gitmesini beklemeyeceksin..
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Sen ozaman symbian belle fp4 yükle şarj bana göre iyi tutuyoor
 
memolarusso2

memolarusso2

Üye
bu sistemi telefonuma nasıl kurabilirim
 


Üst Alt