5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

PuGatorY

PuGatorY

Üye


lawless17

Üye
nfe yi kullanarak başka bir cfwden ingilizce lang dosyasını alıp yine nfeyi kullanarak senin cfwne entegre ediyorum fakat direkt cfw değişiyor hangi cfwden aktardıysam o oluyor ofw de indiremiyorum şuan navifirm bağlanma hatası veriyor :angry: yardımcı olabilir misin ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
nfe yi kullanarak başka bir cfwden ingilizce lang dosyasını alıp yine nfeyi kullanarak senin cfwne entegre ediyorum fakat direkt cfw değişiyor hangi cfwden aktardıysam o oluyor ofw de indiremiyorum şuan navifirm bağlanma hatası veriyor :angry: yardımcı olabilir misin ?

şurada bir açıklık getireyim sana.. İngilizce dil aktardığın zaman iconlar gider onun içinde İngilizce dil destekli beller bar bulup atman gerek rofs2 e
 

lawless17

Üye
Hımm anladım o zaman boşuna uğraşmayayım tekrar teşekkürler cfw çok güzel :yuru
 
zepkynear

zepkynear

Üye

buyur


çok güzel ama
ben buraya üye olduğum halde giriş yapamıyorum nedeninide bilemiyorum
sen burda mod ddun galiba

kullanıcı adı zepkynear yardımcı olurmusun
 
emirberkcelik

emirberkcelik

Üye
başka bir pc de dene

- - - Eklendi - - -


ana sayfada telefonuna uygun olan yazılım dosyalarını indir... 4x4 de tek dosya var eksikleri 3x4 ten tamamla

hakan ardeşim içinde yok menu düzeniyle alaklı ilgili birşey ben senin bi önceki cfw de kullandığımmenu düzenini atacağım herhangi bir şeyi bozarmı
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
çok güzel ama
ben buraya üye olduğum halde giriş yapamıyorum nedeninide bilemiyorum
sen burda mod ddun galiba

kullanıcı adı zepkynear yardımcı olurmusun

banlanmış olabilirsin


- - - Eklendi - - -

hakan ardeşim içinde yok menu düzeniyle alaklı ilgili birşey ben senin bi önceki cfw de kullandığımmenu düzenini atacağım herhangi bir şeyi bozarmı

yazılım dosyasınımı yoksa rofs2den mi çekicen?
 
brhn34

brhn34

Üye
çok güzel bir cfw olmuş emeğine sağlık
peki bu wifi teknolojisi hızlımı istikrarlımı ?
:D:tşk:
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
çok güzel bir cfw olmuş emeğine sağlık
peki bu wifi teknolojisi hızlımı istikrarlımı ?
:D:tşk:
teşekkürler güle güle kullan... sorunu tam anlamadım nasıl hızlandımı istikrarlımı
 
brhn34

brhn34

Üye
daha kuramadım iş yerindeyim fakat bana lazım o0lan şey wifi hassasiyet iyimi mesela diye soruyorum bide forumda gördüm menü düzenlenmiyor mu ?

- - - Eklendi - - -

Üstad kurdum ve inanılmaz derecede mükemmel olmuş elllerine kollarına sağlık gene beni teknosanın kapısından döndürdün
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
daha kuramadım iş yerindeyim fakat bana lazım o0lan şey wifi hassasiyet iyimi mesela diye soruyorum bide forumda gördüm menü düzenlenmiyor mu ?

- - - Eklendi - - -

Üstad kurdum ve inanılmaz derecede mükemmel olmuş elllerine kollarına sağlık gene beni teknosanın kapısından döndürdün

wifi hassasiyeti gayet iyidir. Güle güle kullan
 
emirberkcelik

emirberkcelik

Üye


kullan sorun olmaz

güzel kardeşim acizane bir sroum olacak ve yardımını bekliyorum
telim x6 bütün cfw lerde nokia pc suite 3 tane driver yüklenmiyor ve ürün kimliği c6-05 vd. olarak gözüküyor ama suite kullanıyorum her defasında driver güncellemesi çıkıyor bu kronik bir cfw sorunumudur
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
güzel kardeşim acizane bir sroum olacak ve yardımını bekliyorum
telim x6 bütün cfw lerde nokia pc suite 3 tane driver yüklenmiyor ve ürün kimliği c6-05 vd. olarak gözüküyor ama suite kullanıyorum her defasında driver güncellemesi çıkıyor bu kronik bir cfw sorunumudur

kullandgn cfwler usb kimliği ne ona bkman gerek eğer x6 ise o zaman pc ile alakalıdır
 
emirberkcelik

emirberkcelik

Üye


kullandgn cfwler usb kimliği ne ona bkman gerek eğer x6 ise o zaman pc ile alakalıdır

kardeşim senin bütün cfw lerindede aynı sorunlar oluyordu sende ürün kimliği x6 yapıyordun galiba win 7 x64 kullandığım içinmi acaba
 


Üst Alt