5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

calikusu

calikusu

Üye
ya iyi hoşta müzik kütüphanesindeki podcast kısmına nasıl podcast ekleyebiliriz elimde podcast linki var ama oraya nasıl ekleyebilirim
 


recepgok21

Üye
ellerine saglım kardesım telefona kurdum cok guzel aşırı güzel olmus fakat ıcınde program paketi yok benimde programlar hakkında bilgim pek yok bana 5800 bulunması gereken programları vericek herhangi biri var mı
 
abuzerrrrr

abuzerrrrr

Üye
hocam bunu 5800 telefonuma nasıl kurarım yardımcı olabilirmisiniz. bide rar dosyasını açarken bir hata oluştu
 
btrmbtrm

btrmbtrm

Üye
eline sağlık hiçkimsenin telefona bakmadığı bir dönemde sen CFW yapıyorsun.
 
PuGatorY

PuGatorY

Üye
kardeş telefon ferahladı sayende teşekkürler ama bi sorum olacak xpressmusic butonu toolbara engel mi yoksa xpressmusic tuşu mu uygulamaya etki ediyor şöyle anlatayım xpressmusic butonuna dokunduğumda toolbar kapanıyor sonra xpressmusic butonuna biraz basıp bekleyince açılıyor sormak istedim teşekkürler şimdiden :)

bide hocam şu ekte verdiğin saatleri nasıl ekleyecez acaba :)

kardeş bütün sorularıma cevap buldum ellerine sağlık teşekkürler sabrın ve öz verin için :)
 
abuzerrrrr

abuzerrrrr

Üye
Dosyayı tekrar indir kardeşim crc hatası veriyor

hocam dosyayı tekrar yüklüyorum bide yükledikten sonra nasıl telefona yükleyeceğim onun hakkındada bilgi verebilirmisiniz teşekkür ederim
 

kadirli.80

Üye
5230 da olur mu ?
 
Sessız

Sessız

Üye
5250 de olurmu ?
Emeğine sağlık
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
ellerine saglım kardesım telefona kurdum cok guzel aşırı güzel olmus fakat ıcınde program paketi yok benimde programlar hakkında bilgim pek yok bana 5800 bulunması gereken programları vericek herhangi biri var mı

herkesin kullandığı uygulamalar farklıdır. V5 bölümünden istediğin uygulamayı kurup deneyebilirsin.


- - - Eklendi - - -

hocam bunu 5800 telefonuma nasıl kurarım yardımcı olabilirmisiniz. bide rar dosyasını açarken bir hata oluştu

wirüs programını kapat tekrar indir.


- - - Eklendi - - -

eline sağlık hiçkimsenin telefona bakmadığı bir dönemde sen CFW yapıyorsun.

rica ederim. Güle güle kullanın.


- - - Eklendi - - -

kardeş telefon ferahladı sayende teşekkürler ama bi sorum olacak xpressmusic butonu toolbara engel mi yoksa xpressmusic tuşu mu uygulamaya etki ediyor şöyle anlatayım xpressmusic butonuna dokunduğumda toolbar kapanıyor sonra xpressmusic butonuna biraz basıp bekleyince açılıyor sormak istedim teşekkürler şimdiden :)

bide hocam şu ekte verdiğin saatleri nasıl ekleyecez acaba :)

kardeş bütün sorularıma cevap buldum ellerine sağlık teşekkürler sabrın ve öz verin için :)

rica ederim. Sorun yoksa sevindim güle güle kullan :)


- - - Eklendi - - -

5230, 5250 de olmaz.


- - - Eklendi - - -

hocam dosyayı tekrar yüklüyorum bide yükledikten sonra nasıl telefona yükleyeceğim onun hakkındada bilgi verebilirmisiniz teşekkür ederim

yazılımı yüklemek için symbian belle fp4 konusuna bak.
 
PuGatorY

PuGatorY

Üye
kardeş tek sorun arada bir ekran kendinden açılıyor anlamadım gitti
 
btrmbtrm

btrmbtrm

Üye
Windows8 kullanıyorum jaf çalışmadı win7 bilgisayar buldum onda da windows update installer falan bozuktu saatlerdir uğraşıyorum ama boot ekranını gördüğümde buna değer dedim çok güzel olmuş eline sağlık
not:4x4 olsa daha iyi olurdu ve belletopbar kendiliğinden kapanıyor
 
muzo52

muzo52

Üye
ses komutları içeri boş çalışmıyor genede eline sağlık güzel olmuş şuan kullanıyorum deniyorum şimdilik ciddi bir sorunla karşılaşmadım teşekkürler
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
kardeş tek sorun arada bir ekran kendinden açılıyor anlamadım gitti

yazılımdan sonra hard format atıp hafıza kartını biçimlendirmen gerek yaptınmı


- - - Eklendi - - -

ses komutları içeri boş çalışmıyor genede eline sağlık güzel olmuş şuan kullanıyorum deniyorum şimdilik ciddi bir sorunla karşılaşmadım teşekkürler

ses komutları nasıl boş...?


- - - Eklendi - - -

Windows8 kullanıyorum jaf çalışmadı win7 bilgisayar buldum onda da windows update installer falan bozuktu saatlerdir uğraşıyorum ama boot ekranını gördüğümde buna değer dedim çok güzel olmuş eline sağlık
not:4x4 olsa daha iyi olurdu ve belletopbar kendiliğinden kapanıyor
teşekkürler güle güle kullan... 4x4 menü yapmak kolay gerekli mod var rofs2 atıp paketleyip flaşhlamanız yeterlidir...
topbar hiç bir zaman sağlıklı çalışmadı güncellemede kadırmayı düşünüyorum bakalım
 
muzo52

muzo52

Üye
selam önce teşekkürler ilginden dolayı bendeki sorun ses komutları seçenekler bölmü araçlar...düzenleyici....medya....masajlar vs gibi komutlar gözükmüyor saygılarımla

not:5800 tel
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
selam önce teşekkürler ilginden dolayı bendeki sorun ses komutları seçenekler bölmü araçlar...düzenleyici....medya....masajlar vs gibi komutlar gözükmüyor saygılarımla

not:5800 tel
a.selam...
hım anladım ses komutları modunu rofs2 atarsan düzelir
 
PuGatorY

PuGatorY

Üye
dostum hard format atmadım telefona program klasörlerini sildım sys private gibi klasörleri bide hafıza kartim 356 mb boş nereye biçimledıreyim aga:
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
dostum hard format atmadım telefona program klasörlerini sildım sys private gibi klasörleri bide hafıza kartim 356 mb boş nereye biçimledıreyim aga:
daha öncede sys private dosyalarını silip galeride resimlerin gözükmediğini söylesen kişiler oldu... hrd format atıp hafıza kartını biçimlendirdikten sonra düzeldi...
yazılımda dediğin gibi bir hata yokki olsa çözeyim. sen at bi hard format dene denemekten birşey katmezsenki...
 


Üst Alt