5800 wifi lütfen yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
5800 wifi lütfen yardım
5800 wi-fi kaç metre menzile sahip acaba yardım lütfen

--------------- Ekleme ---------------

bir cevap verecek olan yokmu
 
açık alan da ve arada fazla engel bulunan 3- 5 duvar gibi, fark edebiliyor. açık alanda 100 m felan çekebiliyor hatta rüzgar bile farkediyor. Birde bu 5800 almasından çok modemin vermesinede bağlı biraz.
 
v4 ve v5 güncellemeleri ile bence wi-fi'nin çekim gücü de düştü ve daha önce tanımlanan ağları tanımama gibi bir sorun yaşanıyor v31 wi-fi konusunda oldukça başarılıydı
 
    Konu Sahibi
aynen katılıyorum v31 deyken 150 metre ilerdeki ağa bağlanabiliyordum şimdi 30 metre yakınımdakine zor bağlanıyorum yazlımım v50 hele v50 de dahada kötüleşti yine v40 daha iyidi

--------------- Ekleme ---------------

acilen yeni bir yazılım çıkmlı zaten haziran ayında yenisinin çıkma zamanı geliyor bakalım düzelecemi hatalar hatta bende v31 deyken rds bile çalışıyordu
 
Evet arkadaşlar bu çekim gücünün zayıflamasına aynen katılıyorum, bi arkadaşla aynı noktadan bağlanmaya çalışıyoruz onunki n81 gayet iyi çekiyor benim 5800 ağı görmüyor bile.
 
yine nokia ya şikayet mailleri atmamız gerekicek ya hep bi yerden yapalım derken bi yerden bozuyolar :S
 
    Konu Sahibi
evet yeni yazılım çıkar inş. yoksa v31 e geri dönmeyi düşünüyorum
 
    Konu Sahibi
bi şekilde dönemezmiyim en iyi yazılım oydu yada yeni yazılımın çıkma zamanı geliyo haziran sonları gibi çıkması lazım
 
v31'de kinetik scrolling yoktu ama KS acayip kolaylaştırıyo telefonun kullanımını ama v31 çok stabil çalışıyodu cidden v40 ve v50 o kadar stabil değil ama diğer çıkacak olan versiyonlarla bu problemleri düzeltmelerini umuyoruz inş
 
    Konu Sahibi
bugun wi-fi test ettim v31 yüklüyken o ağdan %100 siyan alan telefon bugün aynı aydan v50 lan telefonum %60 sinyal alıyor yani % 40 lık bir düşüş var sinyal kalitesinde artık v50 de wifi yın berbat oldğunu kanıtladım
 
teşekkürler bu deneysel çalışmanız için bunu nokia ya şikayet maili olarak atarsanız çok daha yararlı olur bir sonraki versiyon için
 
    Konu Sahibi
ama nasıl gönderiliyor bir bilgim yok bilgilendirirsen sevinirim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...