5800 ve anna:D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cres557

Üye
    Konu Sahibi
5800 ve anna:D
arkdaşlar başlık çok çekiciydi dimİ:P neyse makara için açmadım konuyu 5800 a symbyan anna gelecek mi=? gelme ihtimali warmı? v 60 kesin gelecek diyo herkez bana öyle gelioki v60 bile çıkmıcak ama sizce anna yüklenme ihtimali warmı? cfw ile diil ama orj. güncelleme
 
ne annası kardeşim daha s^3 yüklenemedi.anna için S^3 gerekir.zaten v60 dedikleri de minik anna gibi birşey.web tarayıcı falan annadaki gibi.
 
Bırakın bunları 58 kendi yazılımını zor kaldırıyor
 

cres557

Üye
    Konu Sahibi
aynen ya o zaman annayı bırakın biz v60 gelirse(küçücük bi ihtimal) ondan bile fazla bişi beklemeyelim?
 
aynen ya o zaman annayı bırakın biz v60 gelirse(küçücük bi ihtimal) ondan bile fazla bişi beklemeyelim?

Zaten öyle çok fazla bir değişiklik olmaz sanırım bazı buglar'ı filan giderirler Tarayıcı gelişecekmiş iyi güzel
 
5800 kendi yazılımını düzgün çalıştırıversin önce
 
bir arkadaşım orada 5800 daki buglar düzeltilicek dio telefon çıktıqından beri bugların biri gidiyor diyeri geliyor 5800=bug
 

cres557

Üye
    Konu Sahibi
bir arkadaşım orada 5800 daki buglar düzeltilicek dio telefon çıktıqından beri bugların biri gidiyor diyeri geliyor 5800=bug

Katılıyorum.ayrca hergun guncelleme kontrl etmekten bıktm yıkacam nokıanın balıkesir şubesini hea
 

onur_Q7

Üye
Anna ne la :?

----------Eklendi @ 10:51:11 ---------- Yazıldı @ 10:44:47 ----------

Hiç bilmıyodm V60 ı bi bugün bkıyım ddm.Bgn yarın çkack diyolar ne şanslıyıym ama nokia kekleyeblr de bu nokia her B*ku yapar...
 

'Patron

Üye
s^3 e gelcek yenı guncelleme.
 

hasan231

Üye

aynen kardeşim kafama koymuştum android tabanlı bir telefon almayı sonra bunu gördüm güzel bi şey olursa gerek kalmaz android ) bide biryerde okudum nokia symbian çalışanları kovacakmış ya bu yalvarmak için çıkardıkları bişeydir inşallah
 

onur_Q7

Üye
Kardeş onu bunu blmem madem V60 ı baya bkledk herkz sabırszlıkla beklıyo adm gbi olsun o zmn (küfür yemek istemıyosa tabi)
 
bence v60 gelmicek ya da gelecek ama biraz geç olacak(1-2 hafta sonra kadar )gelince normal gelen şeylerin dışında(web browser ve smileyler) n97 mini deki gibi degişik şeyler gelebilir.mesela n97 miniye c6 arama ekranı gelmiş belki 5800 a da c6 veya c5-03 tuş kilidi gelebilir diye düşünüyorum.
 
5230 a yeni yazılımda c6 kilidini eklediler büyük ihtimal bizede aynısını koyacaklar
 

'Patron

Üye
bize niye ole farklı koymadılar
 

McCeNe

Üye
piyasaya çıkalı ne kadar oldu cihaz. hala ne bulgusu ne düzeltmesi allah aşkına. sorunlu cihaz. herkes çilesini çekiyor ama nokia'nın umrunda değil.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...