5800 v60 Update ( November )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

wjaga

Üye
    Konu Sahibi
5800 v60 Update ( November )
Arkadaslar NOKIA ' nın forumunda gezinirken rastladım Admin 'in verdiği bilgiye göre 5800 'ın bir sonraki güncellemesi KASIM 'ın ortalarında olacağını idda ediyorlar.

LINK :



Hi all,

and thank you for reporting this and giving your details about this problem.

We have been informed by Nokia that this issue will be addressed in the next sw update for the Nokia 5800. The exact date is not yet confirmed but it is estimated to be around mid-November.




Çeviri :



Merhabalar,



ve bu raporlama ve vererek kişisel bilgilerinizi bu sorun hakkında için teşekkür ederiz.



Biz bu sorunu Nokia 5800 için sonraki sw güncelleme ele olacağını Nokia tarafından bilgilendirildim. Kesin tarih henüz ama teyit edilmemiş orta Kasım civarında olduğu tahmin edilmektedir.



İyi forumlar..
 

ca_sus

Üye
inş kardeş bakalım
 
kurban bayaramında koyunlu bir tema ile v60 salı verirler artıq
 
Tepkiler: Lord_oF_Dark
v60 çıkmadan çakması çıktı:
 

mıttık

Üye
kasımın 20 si geçti hala yok bu v60 nedir bu ya hani kasımın oratsında geliyordu??
 
İnsanları böyle konular açarak ümitlendirmeyin lütfen, forumda bu konu ile ilgili bilgiler bulunmakta. Lütfen sadece yeni ve taze bilgileri paylaşalım.
 
bence nokia baska bi takvim kullaniyor
 
çin takvimi ve köpek yilinda yayınlayacaklar
 

erkinx

Üye
aman yeter artık he buda çıktı çıkacak ha çıktı aa çıkmadı yeter be çıkacaksa çıksın çıkmıcaksada çıkmıcak desinler
 
Benim için nokia bitmiştir bir daha nokia almam ...
 

pcwolf

Üye
Yav v60 çıksa bile hemen Türkçe olarak çıkmayacak ki daha doğrusu Türkiyede yayınlanması iki günü bulur. Yani çarşamba perşembe gibi son umudum var Aradaki günü de başka nedenlerden dolayı verdim bakalım nolcak.
 
hiç sanmıyom yha v60 ın geleceqini
 

4w3e

Üye
yok öle bişi
 
ulen sabah kalksak nokiadan mesaj yeni yazılım sürümü çıktı dese bizde sewinsek indirsek kursak ve istediqimzi gibi bir fw olsa bizden mutlu olurmu hatta ilk işim telefonumla evlenmek olur
 
Çocuğunuza Bir ad koymak gerenk..XD. 5800S....mercedes gibi oldu long version..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...