5800 v50.0.005 HACKLENDİ..

hbismis

Üye
benim telefonumun code:0573741 ve bu kodlu dosyayı bulamadım bunun yerine hangisini indirmem gerekli yardım ederseniz sevinirim
 

yasarbas

Üye
    Konu Sahibi
hbismis arkadaşım gerek yok code ye markasına rengine ve ülkene göre olanı indir code önemli değil o dediklerimi belirtiyor sadece.
 

badred83

Üye
şöyle bir hata aldım.

 
Dostum ''euro2 0592281'' kodlu versiyonu yüklemiştim bu yüklemede QuickOffic ve rihana vardı ama senin verdiğin dosyayla hack yapınca QuickOffic ve rihana gitti. Ama ''hackledim'' bu bana yater
Paylaşımın için çok çok teşekkürler.
 

ByOrkO

Üye


Merhaba arkadaşım.ben bi tane rom yükledim gayet başarılı fakat bir sıkıntım var.Müik çalarda ekolayzerı nasl ayarlasam ayarliyim ses değişimiyor.Eğer sennkinde böle bir sıkıntı yoksa bunu yüklücem.teşekkürler...
 

erdcbn

Üye
tekrar teşekkürler. sayenizde ilk kez cok rahat bir biçimde hack yaptım. ama bir sorum var.
hard format atmak gerekiyormu flashladıktan sonra.
 
aarkadaslar bende ekledim ama yine sertifika hatası veriyor rompatcher a tıklıyorum ok diye kalıyor
 

erdcbn

Üye
Bendede vermişti rompacheri tekrar yükleyince sorun kalktı.
 

Kaan.13

Üye
bu hack ne demek arkadaşlar ya bi bunu anlamıyorum kahretsin..
 
arkadaşlar ben bu konularda yeniyimde telefonu hacklersem ne işe yarıyor ayrıca nasıl yapılıyor
 

AngelG

Üye
Arkadaslar elinde temiz sadece v50 nin hack dosyasi olan varmi ? orjinal v50 nin üzerine jaf la kurucam... Rompatchler olmadan hack dosyasi mümkünmü ? tek degistirmek istedigim C altindaki private klasörü...hacklemeden degistiremiyorum
 

cers

Üye
arkadaşlar
hackli dosyayı indirdim
orjinal dosyayı indirdim ve hackli ile değiştirdim
başarı ile güncelledim
açıldığında versiyon yenilenmiş ve ROMPATCHER yüklüydü
fakat program yüklerken yine sertifika hatası veriyor nasıl hac ve nasıl ROMPATCHER anlamadım hatamı yaptım ne yapmam gerek

--------------- Ekleme ---------------

cevap veren yokmu soruma
arkadaşlar
hackli dosyayı indirdim
orjinal dosyayı indirdim ve hackli ile değiştirdim
başarı ile güncelledim
açıldığında versiyon yenilenmiş ve ROMPATCHER yüklüydü
fakat program yüklerken yine sertifika hatası veriyor nasıl hac ve nasıl ROMPATCHER anlamadım hatamı yaptım ne yapmam gerek