5800 temalarını nereye atmalıyım ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cn35

Üye
    Konu Sahibi
5800 temalarını nereye atmalıyım ??
beyler ben ownskinden bikaç tane tema indirdim.Telefonu usb kablosu aracılığıyla pcye bağladım.fakat "themes" gibi bi dosya bulamadım.Nereye atmalıyım bu temaları ?
 
celibar

celibar

Üye
dosyaları hafıza kartına at.dosya yöneticisinden dosyanın üzerine gelip tıkla.yüklemeyi tamamla...menüden tema klasörunu aç temayı uygula
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

tusam
Cevap
0
Görüntüleme
767
tusam
Cevap
0
Görüntüleme
669
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
ARİF MARAŞ
Cevap
9
Görüntüleme
31K
Cazdik


Üst Alt