5800 telefon hafızası sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ByAqustiC

ByAqustiC

Üye
    Konu Sahibi
5800 telefon hafızası sorunu
arkadaşlar telefon hafızasına hiç bi uygulama vs. kurmadığım halde 12 mbden 4 mbye kdr düştü hafızayı nasıl yülseltebilirim yardım lütfen
 


By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
tarayici onbellegini temizle
 
anılbaran

anılbaran

Üye
hımm
 
barisclermont

barisclermont

Üye
Format at. çaresi yok.
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
Telin hackliyse xclear programını kur atık dosyaları falan temizler işe yaramazsa hard format at
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
12 mb mı.kardeşim en iyisi format at.biz 60 a düşünce üzülüyoruz sen 4 mbdan bahsediyorsum :D
 
ByAqustiC

ByAqustiC

Üye
    Konu Sahibi
hard format derken pcye bğlamadan yapabilirmym bu işlemi telefn teknolojisi ile aram pek iyi değilde :)
 

mamu563

Üye
benimde birşey yuklu değil ama programların çalışması cache belleği doldurduğu için ıluyor. Dün format attım tel hafızası 20 mb anlamadım gitti
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Bazen uygulamaları yükleyip silersin. Bir noktadan sonra hafıza dolar taşar. Bu gereksiz ve silindiğinde arta kalan dosyalardır. En iyi çaresi temiz bir hard formattır. Mesela benim telefonda hard format sonucu 78.5 MB kesin boş alan oluşuyor.
 

mahferer

Üye
Telin hackliyse xclear programını kur atık dosyaları falan temizler işe yaramazsa hard format at
katılıyorum
ayrıca bakın ben c6-00 kullanıcısıyım ki en hafıza sorunlu makinelerdendir (bunlar sonuçta makinedir - kendinizi kaptırmayın)

fakat tel şıkır şıkır..
nasıl?
1-python+x-clear
2-softwarephone best taskman (özellikle processes terminate fonksiyonu)

alayını kurdum tık takılma yok (SPB 2D ile bile RAM değeri bazen 43 MB)
 
Recep Özmen

Recep Özmen

Üye
benmki 37 mb oldu nasıl düzeltrm yaa
 
*-king-*

*-king-*

Üye
hard format derken pcye bğlamadan yapabilirmym bu işlemi telefn teknolojisi ile aram pek iyi değilde :)

Telefon kapalıyken arama tuşu (yeşil tuş ) kapatma tuşu (kırmızı tuş ) kamera tuşu ve power tuşuna (açma kapama ) basıyorsun nokia yazısı gelene kadar olay bitmiştir
 

Ymnminfaz

Üye
Format atıldığı zaman telefonun garantisi kayboluyor mu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt