AYNA
Üye
-
Konu Sahibi
-
Düşme bence o batağa onu alcagına monte al
Arkadaşım telefonu ilk aldığın zaman mesajını hızlı yazamayabilirsin. ama 2 ya da 3 gün sonra telefona alışınca o kadar hızlı yazıcaksın ki kendine inanamıyacaksın
abi sen hani galaxy s2 falan alıyodun noldu?ben symbiana alışkınım zaten sorun değil v5 olarak satio kullandım zamanında benim merak ettiğim dokunmatik algılaması olarak rahat yazabilir miyim diye?
----------Eklendi @ 11:32:16 ---------- Yazıldı @ 11:31:49 ----------
bada mı monte?
----------Eklendi @ 11:37:10 ---------- Yazıldı @ 11:32:16 ----------
senin 5230 ile 5800 tip bakımından bir farkı var mı?
5800 sadece yanda renkli şerit ve flash var dimi tipi aynı?
abi sen hani galaxy s2 falan alıyodun noldu?
bu arada, evet mesaj yazmak rahat, tuşluda daha yavaş yazıyorum mesela.
ben symbiana alışkınım zaten sorun değil v5 olarak satio kullandım zamanında benim merak ettiğim dokunmatik algılaması olarak rahat yazabilir miyim diye?
----------Eklendi @ 11:32:16 ---------- Yazıldı @ 11:31:49 ----------
bada mı monte?
----------Eklendi @ 11:37:10 ---------- Yazıldı @ 11:32:16 ----------
senin 5230 ile 5800 tip bakımından bir farkı var mı?
5800 sadece yanda renkli şerit ve flash var dimi tipi aynı?
5800 da rahat yazarsın merak etme.zaten orjinal klavyeyi begenmezsen modlarla falan degiştirilebiliyor.
evet döndürülebiliyor.ben 4 tane cfw degiştirdim.modlama yaparsam garantiden çıkıyor ya eski orjinale dondurebiliyor muyum telefonu garantiye gönderebilmek için?
Evet arkadaşım görünüşdeki farkı 5800 ın yan tarafında renkli şerit ve kameranın yanında flaş bulunması. Ama dikkatini çekerim 5800, 5230 dan daha kalın.sadece mesajlaşmak ve günlük işlerini hallatmek istiyorsan 5230 almanı tavsiye ederim.
evet döndürülebiliyor.ben 4 tane cfw degiştirdim.
bende kurulu zaten.ilk yükledigim gün bunları çekmiştim:5800 ile 5230 arasında aşırı bir fiyat farkı yok dedimki biraz daha verip 5800 alırım bari hiç olmazsa arada kamera kullanırım diye düşündüm.doğru karar değil mi?bide 5800 rahat rahat fw de atarım yaygın ya oyüzden..
5230un dokunmatiği ile 5800 dokunmatik hassaslığında bir fark var mıdır acaba? bide 5230 un siyahı var mı?
----------Eklendi @ 12:46:39 ---------- Yazıldı @ 12:46:03 ----------
bak bu güzelmiş işte.geçen bir c6 fw buldum güzeldi öyle birşey yapcam eğer alırsam..
bende kurulu zaten.ilk yükledigim gün bunları çekmiştim:
bence 5800 alan herkes bir kere bu zevki yaşamalı
onu bilmiyorum.ben bunu kullanıyorum:http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-mo...-menu-sorunsuz-mukemmel-stabilite-509852.htmlbenim dediğimde böyle birşey adı: Sunrise V2.6.2
evet buda güzelmiş bak.peki klavte nasıl yazı yazarken yada arama yaparken?
onu bilmiyorum.ben bunu kullanıyorum:http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-mo...-menu-sorunsuz-mukemmel-stabilite-509852.html
o biraz daha eski cfw.bendeki arama ekranı aynı onun gibi.tuş kilidi de aynı.pek farklı degilmiş.birde benim dedigim c6 nın son güncellemesi olan v40 üzerine kurulu.gerçi çok bir fark yok.yani ikisi de güzel cfwdir.bence aldıgında birini yükle.evet buda güzelmiş bak.peki klavte nasıl yazı yazarken yada arama yaparken?
bak bunu bir incele yazıları oku baya etkili geldi bana bu fw :Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
----------Eklendi @ 12:59:28 ---------- Yazıldı @ 12:57:48 ----------
bu ilan güvenilir mi sizce baya ucuza veriyor:Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?