5800 ses yükseltme ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sythndndr33

Üye
    Konu Sahibi
5800 ses yükseltme ?
Arkadaşlar bu akşam mediamarkt'den paraya kıyıp 40 liraya philips kulaklık aldım ama telefon kulaklığı besleyemiyor ses çok yüksek gelmiyor 5 liralık kulaklık la bile daha yüksek ses alıyorum :) bide 6.3mm ye çeviren aparat var müzik setine taktım hayvan gibi ses çıkarıyo :) benim soracağım da şu ; ben bunun sesini nasıl yükseltirim ? Yazılım la da olabilir donanım la da ama çok param yok
 


anılbaran

anılbaran

Üye
hımm
 
Symbianist

Symbianist

Üye
valla ben millete öneriyorum hatta konu bile açtım. skypall sk-515 aldım sırf denemek için yav böyle mi güzel ses verir bir kulaklık fiyatı da şaka gibi 7 tl
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt