5800 Şarj sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
5800 Şarj sorunu
bu gün telefonun sarjı bitti sarj olsn die taktm 15 20 dk geçti baktm sarj olmuo baska sarj aleti wardı onla denedm aynı sorun oldu sanırsam telefondaki yer içine girdi garantiye wermekte istemiyorum telefonu yardmcı olrsanız sewirnm..


--------------- Ekleme ---------------


yazmayı unuttm bide garantiye giderse kac gün kalır?
 
Tepkiler: bodrumtrl
Şarj cihazını taktığınızda ekrana ışık gelmiyorsa fiziksel arıza vardır. Bazı durumlarda ekrana ışık gelir ama şarj olmaz. (Başıma gelmişti. Sebebi: Telefona yüklenen zararlı uygulamalar)

Telefonun şarj alan ince iletken çubuğunun içeri kaçtığına eminseniz servise vermekten başka çareniz yok.

Servis süresi en fazla 30 iş günüdür. 1 hafta içinde de gelebilir. 30 günde gelmeyebilir de. Gelmezse paranızı söke söke alırsınız. Benim gibi.
 
n73 telefon degıl kurtuk ondan bence
 
    Konu Sahibi
bende bi alet war bataryayı koyuyorsun şarj oluyor onla denedim bataryayı telefona taktım acılmadı :S
 

haltie

Üye

hiç riske girme servise göner en geç 30 iş gününde gelmek zorunda gelmezse sıfırını vermek zorunda zaten.servise gönder biraz beklersin ama garanti olmuş olur
 
    Konu Sahibi
bu gün gönderdim hadi hayırlısı bakalım
 

haltie

Üye
en doğru kararı vermişsin hayırlı olsun
 
5800 şarj soket çubugu kırıldı garantiye gitti benden ücret alırlar mı birde ön kapkta açıklık vardı kapagı degiştirirler mi
 

15 günde alırsın, ayrıca yapmama ihtimali de var sen söke söke alırsın diyen arkadaşlara bakma bu ülkede ne işler dönüyor adam rapora arız tespit edilemedi yazdığında iş bitiyor. fakat senin sorununda sıkıntı yaratacaklarını sanmıyorum. ayrıca telefonunu tekrar geri aldığında ekranın içinde ufak tefek pislikler görebilirsin toz gibi hazırlıklı ol bir daha gönderebilirsin o pislikleri temizletmek için ama 15 günün daha gider. işin kısacası ver garantiye gitsin ya

----------Eklendi @ 13:52:49 ---------- Yazıldı @ 13:51:01 ----------

5800 şarj soket çubugu kırıldı garantiye gitti benden ücret alırlar mı birde ön kapkta açıklık vardı kapagı degiştirirler mi
,
mehtemelen ücretli yaparlar, ön kapağıda; parasını verirsen neden değiştirmesinler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...