5800 rm-356 dil kodu

    Konu Sahibi
5800 rm-356 dil kodu
NOKIA 5800XM RM-356
0559372: Euro2 BLUE
0559066: Euro2 RED
0573740: Euro2 Black
bunlar çalışan kodlar arkadaşlar mavi ve kırmızı yı test ettim(1 ini kendi telefonmda birini arkadaşınkinde)
kilitli olan konudaki benim telefonumda çalışmadı bende yenisini buldum güvele kullan maxicep ailesi
 
Tepkiler: ohevliyaoglu, fnldstntn ve saerox1

saerox1

Üye
0573741 Euro2 Turkey Black
>bu kodla güncelleme yok diyor bende telefon şuan v31

senin verdiğin kod
0573740: Euro2 Black bunda güncelleme var v50 ye ama bunla güncelleyince telefonun dili yabancı olmaz demi ? 2 gündür sürekli şşunla uğraşıyorum bi türlü halledemedim ya
 

saerox1

Üye
0573740: Euro2 Black >> bu kodla güncelleyince telefonun dili türkçe olacakmı ???? deneyen yokmu
 
    Konu Sahibi
Tepkiler: katliam_7789

saerox1

Üye

orjinalden farklı kodla güncelleme yapınca telefonun imei numarası değişmez demi ?
 
Benim telefonum kırmızı (red) ama v40tan beri navi yazılımı ile kullanıyorum. Hiçbir sorun olmadı ve imei numaramda değişmedi. Rm kodu değişmekle imei değişmez yani
 

saerox1

Üye
Benim telefonum kırmızı (red) ama v40tan beri navi yazılımı ile kullanıyorum. Hiçbir sorun olmadı ve imei numaramda değişmedi. Rm kodu değişmekle imei değişmez yani
tmm tşkler.biraz tırsıyomda bişe olur diye memur çocuğuyuz sonuçta maddi yönden zararı olmasın diye herşeyi öğrenmeye çalışıyorum
 
Güncelleme yaparken telefonun usb kablosuna falan dikkat et yanlışlıkla çıkmasın, elektrikler kesilirse sorun olabilir. Bunlar dışında sorun yaşamazsın. Yine de araştırmalarına devam et. (bide navi yazılımı kuracaksan gri teması çok kötü buda bir sorun )

not: Mümkünse telefonu bilgisayarın kasasının ön usb girişlerinden birine değilde kasanın arkasındaki bir girişe tak. Bazı arkadaşların sorun yaşadığını görmüştüm.( forumda bazı konularda görmüştüm bunu)
 

saerox1

Üye

0573740: Euro2 Black > bu kodla güncellemeyi düşünüyorum.benim telefonda black zaten. ayrıyetten elektrik kesintisine karşı sağlam bi laptop var
 
    Konu Sahibi
imei numaran değişmez, telefonun garantisi gitmez bende kendim aldım telefonu nası tırsıyo insan bişi olacak diye ama merak etme, bide ovi suite ile güncelleyecek olanlara söylüyorum firmware indirildikten sonra yükleme için 15dk kaldı diyo o süre hiç değişmiyo sonuna kadar 15dk sakın olmuyo falan diye kabloyu çıkarmayın
 


--------------- Ekleme ---------------



--------------- Ekleme ---------------

 

dujuman

Üye
peki bn attım bnm tl gri çizgili ama dili ingilizce oldu