5800 ön camın içinde toz var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gusta

gusta

Üye
    Konu Sahibi
5800 ön camın içinde toz var
arkadaşlargeçen gün farkettim 5800'ımın ön camının iç tarafında iğne ucu boyutunda 2 tozparçası var. Servise göndersem mi? yoksa nasıl halledebilirim.
 


Revengeful

Emekli Yönetici
Servis e gönder en iyisi.

--------------- Ekleme ---------------

Tabi iğne ucu kadar 2 adet toz parçası ne kadar rahatsız eder bilemem :d:
 
gusta

gusta

Üye
    Konu Sahibi
peki servis bana ne kadara mal olur?
 

OğuzcanAbi

Üye
para wrme deki kasa açıklığı war toz girio
 
gusta

gusta

Üye
    Konu Sahibi
peki kaç gn içinde hallolur?

--------------- Ekleme ---------------

bide eğer para alırlarsa szn hatanız fln die?
 

OğuzcanAbi

Üye
ortalama iki hafta ama zaten biliolar 5800 kasa açıklığı olduğunu
 
gusta

gusta

Üye
    Konu Sahibi
şuan telefonda gördüğüm kadarıyla kasa açıklığı yok..internette resimlere baktım
 

OğuzcanAbi

Üye
wardır wardır bak tırnağınla bak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt